Beantwoord

Samsung A51 valt soms spontaan uit

• 25 januari 2021
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Mijn telefoon Samsung A51 valt af en toe spontaan uit, zonder dat ik aan een knopje zit. De telefoon van mijn heeft last van hetzelfde euvel. We hebben veel verschillende appsapps. Wat gegoogled, maar niet echt een antwoord gevonden, alleen dat het aan de batterij zou kunnen liggen met het advies resetten naar fabrieksinstellingen. De telefoons zijn nieuw gekocht in augustus 2020.
Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt en wat je er aan zou kunnen doen ?

Alvast dank voor je reactie, Mary-Anne

icon

Beste antwoord door Hajar 27 januari 2021, 15:27

Hi @Mary-Anne 

Wat jammer dat je toestel kuren vertoont. Ik denk graag met je mee over een oplossing! Ik heb op deze pagina een aantal oplossingen gevonden die je kan uitproberen. Mocht dat ook niet werken dan adviseer ik je om het toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina kun je daar meer informatie over vinden. 

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mary-Anne 

Wat jammer dat je toestel kuren vertoont. Ik denk graag met je mee over een oplossing! Ik heb op deze pagina een aantal oplossingen gevonden die je kan uitproberen. Mocht dat ook niet werken dan adviseer ik je om het toestel ter reparatie aan te bieden. Op deze pagina kun je daar meer informatie over vinden. 

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten! 

Dank de pagina, 

Ik ga het uitproberen !

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer