Beantwoord

Samsung account vorige eigenaar

• 7 februari 2016
  • 2 reacties
  • 2062 Bekeken

beste,

ik heb een aantal dagen geleden via een advertentie een losse samsung galaxy s6 gekocht. in eerste instantie leek de telefoon perfect te functioneren totdat ik bij het invullen van het samsung account kwam. er word gevraagd naar het originele samsung account om te bevestigen of deze telefoon van mij is.
nou heb ik de verkoper proberen te contacten maar die weet het ook niet. is er een mogelijkheid dat jullie dit oplossen voor mij ?

groetjes nick
icon

Beste antwoord door ShadowLea 7 februari 2016, 18:41

Standaard staat tegenwoordig in nieuwe Samsung toestellen de Heractivatie Blokkade aan. Hierdoor moet je na het resetten van de telefoon inloggen met de eerste Samsung account die is gebruikt op de telefoon.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Standaard staat tegenwoordig in nieuwe Samsung toestellen de Heractivatie Blokkade aan. Hierdoor moet je na het resetten van de telefoon inloggen met de eerste Samsung account die is gebruikt op de telefoon.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Nickmandjes,

Welkom op ons Forum! :)

Wat vervelend dat je niet gelijk gebruik kunt maken van je telefoon! Kan de oorspronkelijke eigenaar je niet helpen met het achterhalen van de gegevens? Het lijkt me dat diegene daar wel achter zou moeten kunnen komen, bijvoorbeeld met het herstellen van de inloggegevens.

Wij kunnen je er verder niet echt bij helpen, maar als we ergens nog over kunnen meedenken dan doen we dat graag!

Reageer