Beantwoord

Samsung Alpha videobellen blokkeren

• 17 februari 2016
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Hi allemaal,
Ik heb een Samsung Galaxy Alpha en wil uitgaande gesprekken voor videobellen blokkeren. Maar wanneer ik dat wil doen in de instellingen van mijn telefoon wordt er gevraagd om een code. Wat is die code of hoe kan het uitgezet worden?
mvg, Ansgar
icon

Beste antwoord door Hajar 18 februari 2016, 14:07

Hi Ansgar,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Je geeft aan dat je geen gebruik wil maken van videotelefonie en dus heb ik deze dienst geblokkeerd. Is hiermee alles naar wens?

Als je nog andre vragen hebt, let me know! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ansgar,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Je geeft aan dat je geen gebruik wil maken van videotelefonie en dus heb ik deze dienst geblokkeerd. Is hiermee alles naar wens?

Als je nog andre vragen hebt, let me know! 🙂
Dag Hajar heb ook dit probleem en heb vandaag 2 keer gebeld met een medewerker van T Mobile. Zij vertellen mij dat T. Mobile dit niet kan uitzetten. Ik vertelde dat op uw forum staat dat u dit wel kunt uitzetten. Ik wil dit graag ook. Heb gisteren ook die toets per ongeluk ingedrukt videobellen en gelijk 10 cent kosten. Het blijkt dat dit per minuut gaat van 51 cent. Ik heb onbeperkt bellen gratis en wil dit graag zo houden. Video bellen is voor mij echt niet nodig. Heb een Samsung note 3 telefoon en kan dit zelf niet blokkeren hij vraagt om een pincode.

Graag verneem ik van u.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tom33,

Als het goed is, zou je nu niet meer kunnen videobellen. ;)

Ik zie inderdaad dat mijn collega telefonisch heeft gezegd dat wij hier geen blokkade op kunnen zetten, maar tenzij ik het verkeerd begrijp kan dat wel gewoon. Die blokkade is bij dezen dus geplaatst, zou je kunnen laten weten of het nu ook daadwerkelijk geblokkeerd is?

Ik hoor het graag van je, Tom!
Dag David,

Mijn dank is groot het werkt. Videobellen is geblokkeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is goed nieuws, Tom! :D

Graag gedaan, blij dat ik (met hulp van Hajar) kon helpen!

Reageer