Vraag

Samsung chat 335 wifi

Hoe kan ik met mijn samsung chat335 op wifi?, hij gaat alleen maar via GPRS, en dat kost me veel te veel beltegoed.

Ik heb hem gewoon verbonden met mijn internet, maar hij doet het nog steeds niet.

9 reacties

Menu - Toepassingen - WIFI.. Dan verbinding zoeken en maken. Dan moet hij via je wifi gaan.

Zo lukt het bij mij wel altijd..

Succes!
Reputatie 2
Mij lukt het ook niet om via wifi het internet op te komen,via t-mobil wel.Maar dan gaat het van de bundel af.
Ik heb ook een samsung chat 335.
Ook via de weg die jij aangeeft lukt het niet.
Groetjes Alie
Reputatie 2
Waarom word hier geen reactie gegeven????
ik heb precies het zelfde probleem maar als ik op verbind klik komt er na een tijdje: kan niet verbinden, verificatie mislukt

Reputatie 5
@iedereen

In dit geval zou ik jullie willen vragen om contact op te nemen met Samsung per e-mail of telefoon. Wij beantwoorden alle vragen omtrent de service van T-Mobile. Wanneer het gaat om toestel gerelateerde vragen kunnen wij slechts de kennis delen die we hebben.
@iedereen
ik kan wel met wifi op internet maat niet met GPRS hoe kan dit?

groetjes
@iedereen

ik heb de samsung chat 335, de instant messenger is niet beschikbaar weet iemand toevallig hoe dat komt?
@iedereen..

omdat de samsung chat al wat langer uit is accepteerd hij alleen een g en b router.
als je de nieuwe n router hebt voor internet.
kun je waarschijnlijk er niet op, omdat de mobiel niet weet wat hij hiermee aanmoet
ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

groetjeeesss

Ik ben ook pogingen aan het doen om Wifi verbinding te maken maar bij menu -- toepassingen -- ... staat er geen Wifi tussen?

Reageer