Vraag

Samsung chat of pixon

Reputatie 2
Hallo!

Op dit moment kan ik kiezen tussen het overnmen van een samsung pixong; ong 2 jaar oud (1/2 tot 1 jaar gebruikt) of voor hetzelfde geld een samsung chat 335 kopen? Ik heb de pixon nu in gebruik en op zich werkt hij wel fijn, maar ik ben bang dat omdat hij al even meegaat zomaar kapot zal gaan of erg traag wordt..

Wat adviseren jullie?

Alvast bedankt!

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
simonly300,welkom op het forum ,ik heb een pixon al drie jaar nooit wat mee gehad doet het prima maar dat is mij mening die chat ken ik niet succes met je keuze
Reputatie 2
Hoi, dank je wel. Vind het ook wel een fijn toestel idd. Alleen gaat de batterij niet zo lang mee, die moet ik voor de zekerheid elke dag wel opladen denk ik. Is dat bij jou ook zo? En wat zou een redelijke prijs zijn het toestel over te nemen?
Reputatie 6
dat was bij mij naar een 18 maanden ook ik heb een nieuwe toen besteld nu doe ik er drie vier dagen mee een prijs er voor zou ik niet weten kijk eens op marktplaats wat ze er ongeveer voor vragen
Reputatie 2
Oh ja, 3-4 dagen is prima. En dan internet ed je er ook mee? En zou ik dan bv ook gewoon een nieuwe batterij/accu kunnen kopen?

*marktplaats had ik al even gekeken, maar de prijzen varieren nogal van 40-50 tot 90-100 euro *