Beantwoord

Samsung Edge S7 blijft herstarten

• 1 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1166 Bekeken

Mijn Samsung Edge S7 is gemaakt. Mijn scherm was kapot. Heb het toestel terug gekregen. Maar nu blijft mijn toestel maar opnieuw opstarten.
Toestel is terug gezet naar fabrieksinstellingen. Zelf heb ik dit ook gedaan. Wat kan ik nu nog meer doen.
Ik krijg dus een toestel terug waarvan mijn scherm gemaakt is maar het nu niet meer goed doet?
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 augustus 2018, 15:47

Hoi Uroely,

Wat fijn dat het scherm gemaakt is, maar nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat het hele toestel goed werkt!

Wanneer het toestel na een reset nog niet goed opstart, lijkt het of er sprake is van een ander defect. Daar heb je uiteraard wel gewoon garantie op! Ik weet dat het niet leuk is om je toestel voor een tweede keer even kwijt te zijn, maar wanneer je deze ter reparatie opstuurt, zullen wij er uiteraard voor zorgen dat dit nu helemaal goedkomt.

Wat je ook kunt doen, is even langs een T-Shop gaan, zodat ze daar kunnen bekijken of het echt nergens anders aan ligt!

Hou je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Uroely,

Wat fijn dat het scherm gemaakt is, maar nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat het hele toestel goed werkt!

Wanneer het toestel na een reset nog niet goed opstart, lijkt het of er sprake is van een ander defect. Daar heb je uiteraard wel gewoon garantie op! Ik weet dat het niet leuk is om je toestel voor een tweede keer even kwijt te zijn, maar wanneer je deze ter reparatie opstuurt, zullen wij er uiteraard voor zorgen dat dit nu helemaal goedkomt.

Wat je ook kunt doen, is even langs een T-Shop gaan, zodat ze daar kunnen bekijken of het echt nergens anders aan ligt!

Hou je ons op de hoogte?
Heb wederom de telefoon laten ophalen. Nu was de moederboard kapot. Deze is vervangen incl nieuwe batterij.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Uroely,

Wat fijn dat dit nu ook allemaal vervangen is! Nu moet het toestel toch wel op en top werken neem ik aan!

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt voor ons - maar hopelijk is er voorlopig niks meer aan de hand haha. 😄

Fijne dag nog!

Reageer