Beantwoord

Samsung Fame: geen geluid binnenkomende mail

Het geluid van mijn nieuwe Fame werkt prima ook bij het ontvangen van sms-jes, behalve bij binnenkomende mails.
Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 1 februari 2014, 16:28

Staat in instellingen --> Applicatiebeheer --> alles --> de email app waar het om gaan --> het vinkje bij 'Toon Notificaties' wel aan?

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je in de desbetreffende mail app wel de notificaties aanstaan? 
In de mail app staat geluid aan, in de apparaatinstellingen ook.
Wanneer ik via de mail app een beltoon selecteer, wordt deze ook gewoon afgespeeld.
Vliegtuigstand is uitgeschakeld.
Snap er helemaal niets van
Reputatie 7
Badge +9
Staat in instellingen --> Applicatiebeheer --> alles --> de email app waar het om gaan --> het vinkje bij 'Toon Notificaties' wel aan?
Het is opgelost... had idd een instelling niet goed geselecteerd.
Dank je voor je hulp!
Reputatie 4
@ Jazzysnazzy

Fijn om te horen dat het probleem is opgelost! 😉 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op ons Forum!
Hallo allemaal

Heb het telefoontje een tijdje niet gebruikt, instellingen niet gewijzigd, maar geluid werkt weer niet bij inkomende mail (vinkje bij instellingen van mail programma staat er wel, maar heel onduidelijk)... willen jullie mij nogmaals helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jazzysnazzy,

Jammer dat het probleem nu weer aanwezig is! :S

Heb je de nieuwste software al op je telefoon staan? Dat is in ieder geval al handig om te hebben! Dan zou je dit eens kunnen proberen:

Instellingen > applicatiebeheer> 2x naar rechts swipen (alles) > mail app > cache legen, gegevens wissen en geforceerd stoppen > Terug naar startscherm > Home knop inhouden en alle 'running apps' afsluiten > toestel opnieuw starten > mail opnieuw instellen en nogmaals uitproberen.

Laat even weten of het zo lukt! 🙂
Ik heb geen geluid bij binnenkomende mail op mijn Samsung S6, ik probeer deze stappen uit te voeren maar kom er niet uit 😞
Op het net krijg ik geen duidelijke uitleg helaas, misschien dat T-Mobile me kan helpen.
Reputatie 7
Badge +9
Rita van Rhijn schreef:

Ik heb geen geluid bij binnenkomende mail op mijn Samsung S6, ik probeer deze stappen uit te voeren maar kom er niet uit 😞
Op het net krijg ik geen duidelijke uitleg helaas, misschien dat T-Mobile me kan helpen.

Krijg je wel geluid bij andere notificaties? (SMSjes, Whatsapp)
Staat in je mail programma de Notificaties aan onder instellingen?

Reageer