Beantwoord

Samsung Galaxy 6S apps sluiten zichzelf zomaar

• 11 april 2018
  • 11 reacties
  • 7353 Bekeken

HELLUP ik weet het niet meer. Wie oh wie kan mij helpen?

samsung galaxy s6. Sinds een paar weken sluit mn mobiel automatisch apps terwijl je erin bezig bent. Facebook, whatsapp, linkedin, mail maakt niks uit, apps worden continue gesloten. Start je opnieuw op, sluit ie weer af. Ik word er compleet gestoord van want ik kan er op zo'n moment niks meer mee. Het gebeurt soms een paar dagen niet en dan continue. En dan maanden niet.

Alle apps die ik wil openen sluit hij vrijwel direct weer af, reteirritant! aan/uit zetten/ virusscanner etc..niks werkt.!
Ik lees dat er bij dit toestel meer mensen zijn met precies dezelfde klachten. Sterker nog medio 2016 was dat al zo dus waarom dit toestel dan als fantastisch/beste keus aan mij is aanbevolen is mij een raadsel.
Vandaag mijn telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Het leek daarmee opgelost, maar helaas het automatisch sluiten van apps begon vanmiddag weer na een schone installatie.

Ik heb er nog garantie op maar dan ben ik hem 3 weken kwijt. ik heb in de winkel een leensmarttelefoon gevraagd maar daar werd ik spontaan uitgelachen en ik kon wel een telefoon kopen van 50 euro dan was ik in tussentijd wel bereikbaar. maar dat was geen smart( wat is er mis aan een leentelefoon, ik ben bereid leengeld te betalen als ik het maar terug krijg?
icon

Beste antwoord door Jaimy 13 april 2018, 10:40

Allereerst bedankt CrisTien voor het meedenken!

Goed dat je zelf ook al van alles hebt geprobeerd, Poisoneivy! Het terugzetten naar fabrieksinstellingen en testen op een schone installatie is inderdaad de beste stap die je kunt nemen om te checken of er een defect is. Aangezien je nog garantie hebt, kan ik je van harte aanraden toch te kiezen voor een reparatie. Wij streven ernaar het toestel binnen 2 weken te repareren, 3 weken komt echt zelden voor! Wij zorgen ervoor dat jouw toestel dan weer piekfijn in orde is, en dan ben je af van dit vreemde probleem! Is er misschien een familielied/vriend/kennis in de buurt die nog een reservetelefoon heeft liggen die je kunt gebruiken? Ik hoop het, dan kun je die namelijk eventjes gebruiken!

Heb je meer vragen, laat het ons weten! Wij staan voor je klaar en doen ons best al jouw vragen te beantwoorden. 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ik heb je een link gestuurd (privé bericht) met hopelijk de oplossing.
Bedankt ik ben het gelijk aan het proberen.
Helaas heeft het niet geholpen bedankt voor de moeite 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Iemand anders een idee om dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +19
Allereerst bedankt CrisTien voor het meedenken!

Goed dat je zelf ook al van alles hebt geprobeerd, Poisoneivy! Het terugzetten naar fabrieksinstellingen en testen op een schone installatie is inderdaad de beste stap die je kunt nemen om te checken of er een defect is. Aangezien je nog garantie hebt, kan ik je van harte aanraden toch te kiezen voor een reparatie. Wij streven ernaar het toestel binnen 2 weken te repareren, 3 weken komt echt zelden voor! Wij zorgen ervoor dat jouw toestel dan weer piekfijn in orde is, en dan ben je af van dit vreemde probleem! Is er misschien een familielied/vriend/kennis in de buurt die nog een reservetelefoon heeft liggen die je kunt gebruiken? Ik hoop het, dan kun je die namelijk eventjes gebruiken!

Heb je meer vragen, laat het ons weten! Wij staan voor je klaar en doen ons best al jouw vragen te beantwoorden. 🙂
Hi T-mobile of andere gebruikers,
Ik heb precies hetzelfde probleem als Poisoneivy, alleen is mijn Galaxy S6 al 2 jaar oud en begon deze ellende pas vandaag. Opeens. Uit het niets.
Kan iemand helpen met een oplossing?
Ik heb het cache geheugen van het systeem al gewist en dit leek even te helpen. Even later sluiten de apps zich alleen weer uit zichzelf. heel irritant!
Alvast Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DWdV,

Zonde dat het legen van de cache maar tijdelijk heeft gewerkt! Niet erg handig als jouw apps continu worden afgesloten. Daar gaan we wat op vinden!

Ervaar je dit probleem met al jouw apps of met slechts een aantal? Heb je desbetreffende apps al eens opnieuw geïnstalleerd op jouw toestel? Als dit ook geen effect heeft (of als het te veel apps zijn om te herinstalleren), dan gaan we het grove geschut inzetten. Je kunt jouw Samsung dan het beste even terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Je geeft dan, als het ware, jouw toestel even een hele schoonmaak en dat lapt een heleboel problemen al direct op!

Zorg er wel voor dat je eerst een goede back-up van jouw gegevens maakt, anders raak je bestanden en gegevens kwijt en dat willen we natuurlijk ook niet! We hebben in onze Toestelhulp voor beide handelingen instructies staan. Deze loodsen je stap voor stap door de procedure heen.

Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat en hopelijk is het dan al opgelost! Houd je ons op de hoogte? Als het dan nog niet goed gaat, kunnen we je altijd verder helpen!
dankjewel David

Ik hoopte dat er nog een andere oplossing was, maar dan ga ik vanavond maar eerst even een back-up maken 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DWdV,

Is het gisteravond nog niet gelukt? 🙂 Ik ben heel benieuwd!
Hi, helaas. Het mocht niet baten. Vrijdag naar T-Mobile shop gebracht en kon nog net met garantie opgestuurd worden.
Dank voor je hulp
Reputatie 7
Badge +20
Hi DWdV,

Zonde, maar gelukkig wordt het nu op deze manier opgepakt! Dan is het toestel snel weer opgelapt! 🙂

Reageer