Beantwoord

Samsung Galaxy 7 en de 7 Edge

• 13 november 2016
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Bij aankoop van deze 2 toestellen werd ons gezegd dat de edge 100 euro retour kreeg en de 7 50 euro .Was heel makkelijk om dit terug te vragen . Behalve op de site van Samsung .Hij pakt de codes .Nu mijn vraag wat te doen hebben hier meer mensen last van ?
icon

Beste antwoord door MichelD4 13 november 2016, 14:54

Beste Wilma,

Van harte welkom op het forum van T-Mobile.
Samsung heeft inderdaad een hele mooie promotie lopen, waarbij je bij de S7 € 50,- terug krijgt vanuit Samsung, en bij de S7 Edge zelfs € 100,- .
Fijn om te horen, dat het gemakkelijk was om je aan te melden voor deze promotie.

Alleen begrijp ik je vraag niet helemaal.
Want waar zouden andere mensen nu precies last van moeten hebben?
Pakt hij bepaalde codes dan niet? en zo ja, welke codes heb je het dan over?

Zou je het wat beter willen uitleggen, wat je nu precies bedoelt, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Beste Wilma,

Van harte welkom op het forum van T-Mobile.
Samsung heeft inderdaad een hele mooie promotie lopen, waarbij je bij de S7 € 50,- terug krijgt vanuit Samsung, en bij de S7 Edge zelfs € 100,- .
Fijn om te horen, dat het gemakkelijk was om je aan te melden voor deze promotie.

Alleen begrijp ik je vraag niet helemaal.
Want waar zouden andere mensen nu precies last van moeten hebben?
Pakt hij bepaalde codes dan niet? en zo ja, welke codes heb je het dan over?

Zou je het wat beter willen uitleggen, wat je nu precies bedoelt, zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn.
Juist je kan geheel inloggen maar de Bon codes pakt hij niet . Zowel de download als handmatig geprobeerd maar hij blijft aangeven dat de codes niet correct zijn ,Je moet 2 codes downloaden Die op de doos en de bon als bewijs van aankoop .De doos geen probleem maar zo vlug als ik de Bon Download Geeft hij aan dat de code niet kan kloppen . Zowel de Imei code als onderaan de bon de streepjescode geprobeerd . zowel met foto als handmatig alle cijfertjes ingevuld .
Reputatie 3
Beste Wilma,

Fijn dat je zo gauw kunt terug reageren.
Ik begrijp uit je verhaal dat het niet wilt lukken, om je aankoopbon te uploaden als bewijs van je aankoop, aangezien je dan de melding krijgt dat de codes niet zouden kloppen.
Het lukt dus wel bij het uploaden van de foto, die je hebt gemaakt van het doosje waarin je toestel zat (dus de EAN en IMEI nummer).

Dus waar het nu exact fout gaat, kan ik je niet direct bij helpen, aangezien ik er niet bij was toen je jouw S7 wilde aanmelden voor deze promotie.
Want je hoeft alleen maar de foto met daarop de sticker van het doosje te uploaden, en daarnaast je aankoopbon te scannen (zodat je hem kunt opslaan als bestand op je PC), en vervolgens eveneens te uploaden als bewijs van aankoop.
Dus in deze stappen kun je eigenlijk geen fouten maken, aangezien je zelf niets hoeft in te vullen tijdens het uploaden.

Ik heb daarom hierbij (als link) de bijzondere actievoorwaarden voor deze promotie toegevoegd, zodat je nog even rustig kunt doorlezen wat je nu precies moet doen, en waar je eventueel een fout hebt gemaakt.

En kom je er niet uit, of wilt het weer niet lukken, dan vind je onderaan in deze actievoorwaarden een speciaal telefoonnummer van Samsung, die je kunt bellen bij problemen of vragen over deze promotie.

Nogmaals succes!
Thanks Heb al contact gehad met Samsung.Deze ondersteunen de klacht .Ik was zeker niet de eerste .Nu wachten op hun mail zodat ik als nog in totaal 150 euro kan terug vragen .Het is me net even iets te veel om het er bij te laten zitten :8
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wilma,

Wat fijn dat je contact hebt gehad met Samsung. Ik begrijp dat je graag dat geld terug wilt krijgen. Ik zou er zelf ook gelijk achteraan gaan!! Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel en mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons weten! 🙂

Reageer