Beantwoord

Samsung galaxy a5 (2017) gaat niet uit

• 22 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 2527 Bekeken

ik zat op me mobiel op YouTube thuis en toen zag ik dat ik op me mobiele netwerk zat dus dacht ik zet even me wifi aan maar dat lukte na meerdere pogingen niet. daarom zette hem uit en startte hem opnieuw op.
na 5 min keek ik en me ledjeslampjes onderaan bleven branden en me mobiel reageerde niet meer. ondertussen ben ik een half uur verder en reageert die nergens op ook niet heb alle knoppen geprobeerd en aan/uit knop ook een poos mee bezig geweest maar hij doet niks en in de oplader helpt ook niet.
heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 augustus 2017, 09:40

Hoi Hoogervorst,

Jouw toestel had er duidelijk even geen zin meer in! Fijn om te lezen dat je zelf al een oplossing hebt gevonden.

Als je toch nog tegen problemen aanloopt, staat dit topic trouwens vol tips die je even na kunt lopen. Mocht dit vaker gebeuren, dan kun je bijvoorbeeld overwegen om jouw toestel eens te resetten. Vergeet dan geen back-up te maken. Is het probleem na de reset nog steeds niet weg, dan lijkt het op een hardwarematig probleem en kun je denken aan een reparatie.

Voor nu ga ik er vanuit dat het opgelost is bij jou, maar mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan helpen wij je graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

het is al opgelost als je hetzelfde probleem heb moet je aan/uit knop en geluid omlaag tegelijk indrukken voor een paar seconden
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Hoogervorst,

Jouw toestel had er duidelijk even geen zin meer in! Fijn om te lezen dat je zelf al een oplossing hebt gevonden.

Als je toch nog tegen problemen aanloopt, staat dit topic trouwens vol tips die je even na kunt lopen. Mocht dit vaker gebeuren, dan kun je bijvoorbeeld overwegen om jouw toestel eens te resetten. Vergeet dan geen back-up te maken. Is het probleem na de reset nog steeds niet weg, dan lijkt het op een hardwarematig probleem en kun je denken aan een reparatie.

Voor nu ga ik er vanuit dat het opgelost is bij jou, maar mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan helpen wij je graag verder!

Reageer