Beantwoord

Samsung Galaxy A50 na update doet vergrendeltoets het niet meer

• 21 december 2020
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Goedeavond,

Ik merkte gister dat mijn telefoon sloom was en op bepaalde momenten vast bleef hangen en vanmorgen was hij uit zichzelf opnieuw opgestart, dus heb ik gecheckt of er misschien een update beschikbaar was waar ik geen melding van had ontvangen,

….en ja die was er!  

Ik de update gedaan en nu werkt mijn vergrendeltoets niet meer!

Ik heb serieus alles geprobeerd! (geheime code *#2663# sensorhub FW update staat nu ook opeens '’Failed to update SENSORHUB FW'’)

En omdat de vergrendeltoets het niet doet kan ik bijvoorbeeld niet in het menu komen waar ik normaal '’Wipe Cash Partition'’ etc. kan opstarten omdat ik dan die toets nodig heb om in dat menu te komen!!

Wel ben ik op iets heel vreemd uitgekomen (zie bijlage) 

Wat is dit?

P.s. Ik ben ervan overtuigd dat dit probleem te maken heeft met de update dus mijn vraag:

Hebben meer mensen hier last van? En wat kan ik het beste doen om dit probleem te verhelpen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 december 2020, 04:40

Hallo @Sinead 

Je zou hem terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen via de telefoon instellingen, daar kan je wel gewoon bij volgens de laatste 2 foto's?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sinead 

Je zou hem terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen via de telefoon instellingen, daar kan je wel gewoon bij volgens de laatste 2 foto's?

@Waqqas Goedeavond,

Het heeft helaas niet geholpen…

Wat nu? 

Wat zijn ongeveer de kosten als het voor mijn eigen rekening is? 

Reputatie 7
Badge +19

Dat kan denk ik pas na een check gezegd worden.

Hier kun je een reparatie aanmelden.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/reparatie/aanmelden

Reageer