Beantwoord

Samsung galaxy ace hoofdtelefoonuitgang kapot

• 17 mei 2013
  • 3 reacties
  • 797 Bekeken

Beste t-Mobile en andere forum leden,

Ik heb mijn mobiel nu 8 maanden alleen ben ik erachter gekomen dat mijn hoofdtelefoonuitsluiting kapot is,
Ik heb nu meerdere earphones geprobeerd en kwam er achter dat overal de linkerkant het niet deed. ook heb ik gekeken of de earphones het in andere aparaten deed en daar werkten ze allemaal naar behoren.

Nou was mijn vraag of dit binnen de garantie viel. en zoniet wat het reparen hiervan zou kosten?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Roy
icon

Beste antwoord door Razza 21 mei 2013, 10:18

@Royk855

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vervelend dat je hoofdtelefoon aansluiting niet meer goed werkt. Jouw toestel valt nog binnen de garantietermijn, omdat je 2 jaar garantie hebt op je toestel. Als er verder geen val-, duw-, stoot- of waterschade is dan wordt dit toestel kosteloos gerepareerd door ons. Om je toestel aan te melden voor een reparatie kan je op deze link klikken. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Royk855

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vervelend dat je hoofdtelefoon aansluiting niet meer goed werkt. Jouw toestel valt nog binnen de garantietermijn, omdat je 2 jaar garantie hebt op je toestel. Als er verder geen val-, duw-, stoot- of waterschade is dan wordt dit toestel kosteloos gerepareerd door ons. Om je toestel aan te melden voor een reparatie kan je op deze link klikken. 🙂
Reputatie 2
Aan T.Mobile,
Ik heb de volgende vraag over mijn mobiel Samsung Galaxy Ace wit
Het toestel ging 5 tot 10 keer uit per dag en voor mijn werk moet ik bereikbaar zijn inmiddels een andere telefoon plus abonnement verlengt.
En nu mijn vraag het toestel is pas van 20-12-2012 bon aanwezig moet ik dat ter reperatie naar een winkel van T-Mobile brengen???
Ik wil namelijk wel dat er na gekeken word er is van alles aangedaan up date's enz. enz om wanhopig van te worden.
Graag zie ik u antwoord tegemoet.
Ria v. Kleef
Beste Ria,

De Samsung Galaxy Ace staat er inderdaad helaas om bekend, er is ook een mogelijke oplossing gevonden onder de klanten van T-Mobile hier op het forum.
Voor de oplossing verwijs ik U graag door naar dit topic waarin 'ie wordt beschreven en uitvoerig besproken.
Graag horen wij 't hier natuurlijk ook nog even als dit voor U ook de oplossing blijkt. 🙂

Reageer