Vraag

Samsung galaxy note 2

Hallo

Ik heb nu een paar dagen de galaxy note in mij bezit vind het een super telefoon alleen vind de batterij snel leeg gaan.
Ik deed hem opladen en me oplader maakte al een super raar geluid net of der een laptop opstarten misschien dat het hoort geen idee.
Maar dan staat der 100% en dan zou ik volgends de telefoon 17 uur der mee kunnen doen als ik soms een foto op instagram zet enzo fb gaat hij overdreven snel  leeg ineens. terwijl op google staat dat hij toch een dagje mee zou moeten kunnen gaan qua batterij. heeft misschien een antwoord hierop of tips want wil niet steeds me lader mee nemen overal naar toe.

gr

5 reacties

Instellingen mag ook
Even naar t mobile store denk ik mijn note 2 geeft na een dag zwaar gebruik meer dan 50 % aan met wifi en alles aan 
Reputatie 6
@SamsungNote18

Vervelend dat de batterij zo snel leeg gaat! Heb je de spaarstand geactiveerd? Mijn Note heeft na een dag gebruik ongeveer 70 % stroom over. Het is afhankelijk van netwerkverbindingen die gemaakt/gezocht worden, apps op de achtergrond etc. Misschien dat de spaarstand je batterrijduur kan verlengen. Ook kun je controleren of je de laatste software op het toestel hebt met KIES
@chris076 

Ik heb de spaarstand aan hij doet der nu langer over maar is ook net of de oplader ze werk niet goed doet dus ga even terug naar de shop want verder is het een prima toestel. 
Reputatie 4
@ SamsungNote18

Hmm wat een vervelende situatie zeg! 😞 Als de nieuwst beschikbare software op het toestel staat, kan je ook proberen om de fabriekinstellingen te herstellen. Als je deze stappen volgt, dan zal je alle gegevens die op het toestel staan ook behouden! Ik hoor graag van je of dit is gelukt 🙂

Reageer