Samsung Galaxy Note 2 problemen

Beste mensen,

Ik heb sinds afgelopen jaar een nieuwe telefoon bij een abbonoment genomen. Ik moet zeggen dat ik dik te vreden ben met de telefoon ondanks dat ik op sommige momenten inneens geen bereik meer heb en mijn vriendin met dezelfde telefoon en zelfde provider wel.

Nadat ik de telefoon binnen had gekregen heb ik gelijk een beschermingshoesje aangeschaft zodat er geen krasjes op of achter op mijn telefoon kon komen. Toch brokkelde er in mijn linker bovenhoek en rond de kopteledoon aansluiting stukjes zilververf af.

Uiteindelijk toen ik buiten liep met mijn oordopjes in begon 1 oordopje inneens in volume te dempen en ik dacht dat mijn headset het begeven had. Ik heb daarna een Skullcandy van 44 euro aangeschaft en ook deze gaf even later aan 1 kant geen geluid.

Nu ik gewoon een speakerkabel of andere koptelefoon aansluit doet alsnog maar 1 kant het terwijl op de telefoon van mijn vriendin de speaker wel gewoon werkt.

Ik heb mijn headset al weggegooid d.m.v. de koptelefoon en heb mijn telefoon pas sinds maart 2013. Weten jullie wat ik met deze problemen zou kunnen doen?

Bij voorbaat dank

1 reactie

Reputatie 6
@BoneMill

Welkom hier op het Forum!

Wanneer je maar aan 1 kant geluid hebt, kan de aansluiting vuil zijn. Soms kun je dit schoonmaken, of met bv. een fohn schoonblazen. Wanneer dit niet helpt, zal het toestel gerepareerd moeten worden. Je kunt hiervoor terecht bij een T-Mobile Shop bij jou in de buurt of een reparatieverzoek doen via jouw My T-Mobile pagina.

Reageer