Beantwoord

Samsung Galaxy Note II

Beste,
Sinds 22 december 2012 heb ik een abbonoment lopen bij T-mobile. Ik ben hier alleen zeer negatief over. Ten eerste kreeg ik vaak kosten op mijn factuur die ik helemaal niet gebruik of niet om heb gevraagd (deezer etc.), hierdoor moest ik elke maand mijn factuur goed doorlezen en kon ik er niet van uitgaan dat T-mobile het goede bedrag in 1 keer bij mij in rekening bracht.
Bij dit abonoment heb ik een Samsung Galaxy Note II genomen. Geweldig toestel, alleen jammer dat mijn toestel niet functioneerd. Vaak krijg ik een melding dat ik geen bereik heb en dan kan ik niet gebeld worden en ik kan zelf ook niet bellen. Ik moet het toestel dan opnieuw opstarten en dan heb ik met een beetje geluk de komende 30 minuten bereik. Ook als ik een telefoongesprek voer, wordt mijn scherm zoals gebruikelijk zwart. Maar als ik wil ophangen blijft deze zwart. Dan moet ik dus mijn batterij eruit halen, dan pas heb ik opgehangen. Ik heb hier al eerder een klacht over ingediend bij jullie maar er werd niet veel aangedaan. Er is mij geadviseerd om het toestel op te sturen, maar ik moet wel bereikbaar zijn. Aangezien het een fout van jullie product is had ik wel verwacht dat ik een leen toestel zou krijgen, maar dat zat er voor mij ook niet in. Ik ben langs de T-mobile shop gegaan waar ik mijn toestel heb gekocht en ze hebben een nieuw simkaartje meegegeven omdat het mogelijk daaraan lag. Helaas. Nu loop ik nogsteeds met deze software problemen rond, en het worden er steeds meer. Ik vind dat jullie als zo een groot telecombedrijf wel wat meer service mogen bieden. Want van jullie service ben ik totaal niet te spreken. Ik zou graag willen weten wat er eventueel nogmeer geadviseerd kan worden.
Jyoti
icon

Beste antwoord door Kaassausje 30 september 2013, 12:17

Heb je al eens geprobeerd de software te updaten via het programma Samsung KIES (ja, het duurt onwijs lang voor het programma eens meewerkt)
Voordat je de software update, vergeet niet om een back-up te maken van alles wat je op de telefoon hebt staan, anders ben je dat kwijt.

Heb je al eens geprobeerd om een factory reset uit te voeren? (Wederom, maak een back-up met samsung kies, want anders ben je alles kwijt.)
(Deze pagina legt in het Engels uit hoe dat voor de note2 werkt.)

Heb je de telefooncache al eens geleegd?

Heb je een virusscanner op de telefoon geïnstalleerd staan die malafide apps tegenhoudt en zorgt dat je telefoon (zo goed als) virusvrij blijft?

Er zijn zooo veel redenen te bedenken waarom een telefoon niet zou doen wat het wel zou moeten.
Bekijk origineel

1 reactie

Heb je al eens geprobeerd de software te updaten via het programma Samsung KIES (ja, het duurt onwijs lang voor het programma eens meewerkt)
Voordat je de software update, vergeet niet om een back-up te maken van alles wat je op de telefoon hebt staan, anders ben je dat kwijt.

Heb je al eens geprobeerd om een factory reset uit te voeren? (Wederom, maak een back-up met samsung kies, want anders ben je alles kwijt.)
(Deze pagina legt in het Engels uit hoe dat voor de note2 werkt.)

Heb je de telefooncache al eens geleegd?

Heb je een virusscanner op de telefoon geïnstalleerd staan die malafide apps tegenhoudt en zorgt dat je telefoon (zo goed als) virusvrij blijft?

Er zijn zooo veel redenen te bedenken waarom een telefoon niet zou doen wat het wel zou moeten.

Reageer