Beantwoord

Samsung Galaxy S Advance PROBLEEM

Beste ontvanger,

Mijn Samsung Galaxy S Advance wilt niet opstarten en ik heb hem pas 2 weken.
Weet iemand van jullie misschien hoe dat komt? MMB!
icon

Beste antwoord door Anthonies 17 april 2013, 15:00

@YassineB

Ik durf dat niet te zeggen het zou ook kunnen zijn dat je probleem direct kan worden verholpen.

Ik hoop het voor je ;)

Laat je het weten via dit Forum?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
@YassinB

Wat vervelend, kan je eens kijken of je batterij goed verbonden is of dat er ruimte tussen zit?

@YassinB

Wat vervelend, kan je eens kijken of je batterij goed verbonden is of dat er ruimte tussen zit?

Tja niet dat ik zie, ik heb zelfs met andere opladers gedaan maar het lukt niet.
Dus ik denk dat het aan de telefoon ligt.
Want dit is wel zwaar irritant...
Reputatie 3
@YassineB

Wat vervelend is dit zeg, en je hebt toevallig geen T-Mobile Shop bij jou in de buurt waar je even een bezoekje kan brengen?

@YassineB

Wat vervelend is dit zeg, en je hebt toevallig geen T-Mobile Shop bij jou in de buurt waar je even een bezoekje kan brengen?

Bedankt voor de tip, ik zal het wel proberen om naar de shop tegaan.
Maar kunt uw schatten hoe veel dat zal kosten? (Excl Oplader)
Reputatie 3
@YassineB

Ik durf dat niet te zeggen het zou ook kunnen zijn dat je probleem direct kan worden verholpen.

Ik hoop het voor je ;)

Laat je het weten via dit Forum?
Reputatie 4
@ Yassine B en Anthonies

Wanneer je een defect hebt en het toestel is door T-Mobile geleverd, dan zorgen wij voor de fabrieksgarantie! 🙂 In de T-Shop kunnen ze het toestel helaas niet omruilen, alleen een reparatie in gang zetten. Je zult het toestel dan wel ongeveer 2 weken kwijt zijn. Indien je het toestel minder dan 2 maanden in jouw bezit hebt, kunnen wij het toestel echter ook omruilen. Wat ik je wel even zou willen vragen, is om het het toestel te koppelen aan de computer om te bekijken of hij dan wel herkend wordt. Wanneer je op de deze link klikt, kun je stapsgewijs zien hoe je dit kunt doen! Mocht dit geen effect hebben dan kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice. In het geval van een omruiling sturen wij een koerier naar jouw thuisadres en wordt het pakketje binnen enkele dagen (op een datum en tijdstip naar keus) geleverd. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂

Reageer