Vraag

Samsung Galaxy S Advance werkt totaal niet optimaal!

• 11 september 2013
  • 9 reacties
  • 1876 Bekeken

Ik word er echt helemaal gek van. Hij loopt zo´n 20x per dag vast, muziek hapert constant, ga zo maar door. Ik heb alles geprobeerd maar niets helpt. Helaas duurt mijn abbo nog een jaar! Ik heb zo eigenlijk niks meer aan mn telefoon. Wat te doen? 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je 'alles' wat specifieker uiteenzetten?

Heb je bijvoorbeeld:

De telefoon gereset? (Fabrieksherstel)

Infoberichten uitgezet?

Een andere batterij geprobeerd?

Een andere simkaart geprobeerd?

Overbodige apps uitgezet? (De S Advance heeft 768MB RAM, dat is veel te weinig voor huidendaags gebruik: Je browser en je mediaplayer tegelijk is niet meer mogelijk.)
Alles gedaan behalve andere batterij en simkaart!
@LikeADroid

Wil je bovenstaande nog eens testen dan? Mocht dit niet helpen en je hebt het toestel nog geen 2 jaar in gebruik en je bent niet verzekerd dan kun je hem ter reparatie aanmelden.
Weet niet of dit helpt, heb op internet gelezen dat meer mensen er last van hebben. Het is na de update naar jelly bean. Het nadeel is als ik hem downgrade dat veel apps niet goed werken.
Reputatie 6
Badge +16
@LikeADroid

Je kan, als je hier verstand van hebt, je software downgraden. Echter zullen dan niet alle applicaties ondersteund worden zoals je zelf aangaf. Zoals Bram aangeeft is het ook mogelijk om je toestel ter reparatie aan te bieden. Zou je kunnen aangeven welke software versie je nu op je Samsung hebt staan?
@Razza

Daar moet je zon code voor invullen toch? Wat is deze ook alweer?

- ik heb vd week ook even gezocht op andere fora´s, en op aanraden wat gesleuteld aan de ontwikkelaarsopties, dit hiel op precies te zijn 1 dag en daarna waren we weer terug bij af..
Reputatie 7
Badge +9
@LikeADroid

*#1234#
@likeadroid

*#1234#

pda: I9070xxlqe

phone: I9070xxlqe

csc: I9070xenmp3
Reputatie 5
@LikeADroid wat vervelend dat je problemen ervaart met je Galaxy S Advance. Je maakt gebruik van open markt software, je draait dus geen T-Mobile branded software.

Onze software experts hebben deze software onlangs voor de T-Mobile branded versie getest. Ik ga voor je navragen of zij dit probleem herkennen en ik kom erop terug!

Reageer