Vraag

Samsung galaxy s plus valt steeds uit

Reputatie 3
Beste,
Ik heb nu een paar maanden de samsung galaxy s plus en heb er een paar problemen mee.
De problemen zijn als volgt:
Het eerste probleem is dat hij steeds uitvalt en vervolgens weer opstart, en dan is er geen mogelijkheid meer voor mobiel internet tenzij hij handmatig opnieuw opgestart wordt.
Het tweede probeem is dat ik vaak de melding krijg dat een smsbericht niet verzonden kan worden terwijl ik wel goede verbinding heb. soms is dit tot 5x achter elkaar.
Mijn vraag is dus wat ik hier aan kan doen.
Ik hoop dat jullie me kunnnen helpen.
Alvast bedankt,
Petervo92

319 reacties

Reputatie 4
@Petervo92

Lijkt een simkaart probleem, of de batterij maakt niet goed contact met de puntjes.

Beide problemen, zijn makkelijk te verhelpen, kijk eerst is na je batterij. stop tussen de onderkant van je batterij en de telefoon is een stukje papier. Zodat de batterij word aangedrukt. Geen fancy oplossing, maar het proberen waard. (Samsung heeft wel meerdere telefoons gehad, met dit probleem)

Is dit niet het probleem, kan het de simkaart nog zijn. Ik heb hetzelfde probleem ondervonden met mijn samsung galaxy s 2. Nieuwe simkaart is voor mij aangevraagd en het probleem was verholpen.

Succes, en hopen dat het probleem verholpen word.
Reputatie 3
@Deimos666
ik heb gekeken, maar op de batterij zit helemaal geen speling, net genoeg om hem er in en uit te halen.
tevens heb ik al eens een nieuwe simkaart gekregen, maar dit was omdat hij toen geen verbinding kon maken met het mobiele netwerk.
Ik denk zelf eerder dat het een simkaart probleem is, omdat hij het niet doet als ik mn oude prepaid simkaart er in doe.
weet jij dan toevallig waar ik een nieuwe simkaart aan kan vragen?

Alvast bedankt!
Reputatie 4
@petervo92

Neem contact op met Aeon op dit forum! 1 van de moderators.

Deze persoon kan je zeker verder helpen. Ben zeer tevreden moet hoe deze persoon mij geholpen heeft.

Nogmaals succes!
Petervo92
ik heb precies het zelvde probleem hij is nu voor de 5 de keer weg en die klootzakken doen er niks tegen update elku keer dat helpt niet gwoon een telfoon geven daarom ben ik verzekert je word je kloote behandelt nooit geen amb bij t mobiel meer en dat raad ik iedreen aan oplichters !!!!
Reputatie 6
Badge +12
@Chris Sabel,

Doe nou eens rustig!

@All.
Sommige simkaarten werken niet goed met de S1 plus.
Ga langs een T-shop, je krijgt daar een goeie simkaart mee!
Dan zijn de problemen verholpen!
Reputatie 4
@Chris Sabel,

Soms is het mogelijk dat een oude simkaart problemen geeft in nieuwe telefoons.

Neem contact op met 1 van de moderators, of stap inderdaad zoals Dave670 al zei, ff een t-mobile shop binnen.

Wees blij dat je geen LG optimus 2x speed hebt, zoals ik hiervoor had. Samsung is in 1 keer marktleider geworden onder de smartphones. Dat zegt al wel genoeg over de kwaliteit die ze leveren.

Hoop dat jullie problemen snel verholpen worden.
Reputatie 6
Badge +12
@Deimos666,

Contact opnemen met een moderator mag niet, dit mag alleen als hun het vragen! :)
Zie dit bericht
Reputatie 3
Beste,
Bedankt voor al de reacties!,, ik hoop dat het zal werken.
ik heb inmiddels een firmware update gedaan dus hopelijk is het probleem verholpen.
zo niet dan horen jullie nog van me!
Gr
Peter
Reputatie 5
@Petervo92
Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie foutmeldingen waarbij ik het vermoeden hebt dat je huidige simkaart niet goed met het toestel overweg kan. Binnen enkele dagen ontvang je een ander type simkaart en hopelijk zijn daarmee de problemen verholpen.

Van dit type simkaart is alleen de Duo Sim beschikbaar en dit betekend dat je 2 identieke simkaarten ontvangt. Ik adviseer je om 1 simkaart goed op te bergen zodat je een reserve hebt.

Op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een e-mail ontvangen met hoe de nieuwe simkaart te activeren.
Laat je weten of daarmee de problemen zijn verholpen?

@Chris sabel
Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd over meerdere periodes en ik zie geen foutmeldingen die duiden op een toestel/simkaartprobleem. Je geeft aan dat je toestel nu voor de vijfde keer naar het reparatiecentrum is. Ik hoop echt dat het toestel in orde is als je deze ontvangt.

Ik begrijp goed dat je de nodige frustraties hebt omdat je toestel niet goed werkt. Ik wil je echter wel vragen om op je taalgebruik te letten in je berichten. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.

@Deimos666
Bedankt voor je reacties in dit topic. Hiervoor heb je reputatiepunten voor het hartje van mij ontvangen.
Reputatie 3
@Ries
Heel erg bedankt!:D
ik had al een vermoeden dat het iets met mijn simkaart zou zijn, aangezien de telefoon wel goed werkt met mijn ouder prepaid simkaart.
maar dan vind ik het wel raar aangezien ik in het begin al een nieuwe simkaart heb ontvangen in een T-shop omdat de orginele geen verbinding met het netwerk kon maken..

houd ik met deze nieuwe simkaart trouwens wel gewoon mijn nummer?
ik heb overigens wel een mailtje van jullie ontvangen, maar daar staan verder geen instructies in, hier staat alleen in:
N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer
This e-mail and its contents are subject to a DISCLAIMER with important RESERVATIONS: see http://www.t-mobile.nl/disclaimer

hoort dit zo te zijn?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
@Petervo92
We hebben simkaarten die geleverd worden door verschillende leveranciers en van de Duo Sim weten we zeker dat deze de problemen verhelpen.

Je hoort een e-mail te ontvangen met daarin uitleg over het activeren van de nieuwe simkaart en niet alleen de disclaimer. Bedankt voor het melden en ik hou het in de gaten! :)

Het activeren van de nieuwe simkaart kan je doen via deze pagina. Voor je de nieuwe simkaart activeert controleer dan eerst of er contacten op je huidige simkaart staan. Als dit het geval is dan deze eerst kopieren naar het telefoonboek van je Samsung Galaxy S Plus. Je kan hiervoor één van deze stappenplannen volgen.
Hallo,

ik heb dit probleem ook.

Mijn toestel herstart zichzelf regelmatig. Gisteren twee maal in 10 minuten en ook vandaag weer.

Ik heb ook geen netwerk meldingen en moeten sms berichten tweemaal versturen omdat de eerste keer altijd mislukt.
Kan dit aan mijn sim kaart liggen?

Zijn er fouten op mijn sim te zien?

Groetjes
Reputatie 3
@hooftjes

je hebt inderdaad hetzelfde probleem als ik, probeer je telefoon anders via kies te updaten, dat kan soms verschil maken.
en anders is het wachten op een reactie van @ries

@Ries
Bedankt voor de nieuwe simkaarten! ik heb ze net binnengekregen en meteen geactiveerd
hopelijk werken deze wel!
Reputatie 3
@hooftjes

Ik heb dat ook een tijdje gehad, dat mijn S Plus gewoon wel 5 (of meer) keer per dag uitviel. ERG frustrerend was dat want daarbij ging mijn batterij ook nog eens supersnel leeg!
Volgens mij had ik in 4 uur mijn batterij van 100 naar 30 % (!!!) terwijl ik niks deed! Ik had het idee dat dit een virus (of zo iets) was dus heb ik de hele telefoon gereset. Dus teruggezet naar fabrieksinstellingen en alle apps/media/de rest verwijderd.

Daarna heb ik nooit meer problemen gehad. Ook de batterij ging daarna weer veel langer mee (:
Reputatie 5
@hooftjes
Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie geen foutmeldingen die duiden op toestel/simkaart probleem. Wil je controleren of er een update is voor je Samsung zoals Petervo92 al heeft aangegeven? Als je Samsung de laatste update heeft dan wil ik je vragen om de simkaart te testen in een ander toestel.

@Petervo92
Wil je nog aangeven of je nog problemen ervaart? Bij de netwerkgegevens van vandaag zie ik namelijk geen bijzonderheden meer.

Bedankt voor je tip. Hiervoor heb je reputatiepunten ontvangen voor het hartje van mij. :)

@jmiddag
Je hebt in meedere topics handige tips gegevens lees ik. 🙂 Hiervoor heb je reputatiepunten voor het hartje van mij ontvangen. Ik heb je eigen topic ondertussen ook van een reactie voorzien: [thread=144918]Nieuwe simkaart werkt niet in Galaxy S Plus[/thread]
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem al vaker gehad. Net dus ook nog. Telefoon valt uit geen mobiel internet en alleen een herstart helpt. Zou dit ook aan de simkaart kunnen liggen? Gr. Ruud
Hallo Ries,

Bij mij komt precies hetzelfde probleem voor. De telefoon schakelt zichzelf meerdere malen per dag uit en daarna direcht weer aan, waarna ik geen internet meer heb op de telefoon. Ik heb mijn simkaart al jaren, zou je kunnen kijken of het daar aan ligt?

Alvast bedankt!
Hallo Ries,
Ook bij mij komt precies hetzelfde probleem voor. De telefoon schakelt zichzelf meerdere malen per dag uit en daarna direct weer aan, waarna ik geen internet meer heb op de telefoon. Mijn simkaart is nieuw en gelijktijdig met de samsung galaxy gekocht. Mobiel is al in reparatie geweest en voorzien van een update. Helaas zonder resultaat. Om moedeloos van te worden. Mijn vrouw heeft exact hetzelfde toestel, exact hetzelfde abonnement en natuurlijk exact dezelfde klachten. Hebben we hier de miskoop van het jaar te pakken?

Alvast bedankt
Reputatie 5

@Petervo92
Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie foutmeldingen waarbij ik het vermoeden hebt dat je huidige simkaart niet goed met het toestel overweg kan. Binnen enkele dagen ontvang je een ander type simkaart en hopelijk zijn daarmee de problemen verholpen.

Van dit type simkaart is alleen de Duo Sim beschikbaar en dit betekend dat je 2 identieke simkaarten ontvangt. Ik adviseer je om 1 simkaart goed op te bergen zodat je een reserve hebt.

Op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een e-mail ontvangen met hoe de nieuwe simkaart te activeren.
Laat je weten of daarmee de problemen zijn verholpen?

@Chris sabel
Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd over meerdere periodes en ik zie geen foutmeldingen die duiden op een toestel/simkaartprobleem. Je geeft aan dat je toestel nu voor de vijfde keer naar het reparatiecentrum is. Ik hoop echt dat het toestel in orde is als je deze ontvangt.

Ik begrijp goed dat je de nodige frustraties hebt omdat je toestel niet goed werkt. Ik wil je echter wel vragen om op je taalgebruik te letten in je berichten. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum.

@Deimos666
Bedankt voor je reacties in dit topic. Hiervoor heb je reputatiepunten voor het hartje van mij ontvangen.

@ries beste ries zou je ook mijn netwerkgegevens kunnen/willen nakijken daar mijn sgs 2 meerdere keren per dag spontaan op nieuw opstart? heb de bat al nagekeken zit goed sim er in en uit werkt niet,

heb het simkaartje dochter (telford) er in gehad kan toeval zijn maar tel bleef aan.

alvast bedankt voor de moeiten.
Hoi, ook mijn toestel valt een paar keer per dag spontaan uit.
Wilt u aub mijn toestel/sim testen?
Bij voorbaat dank.
Mvg. Dennis
Ook mijn Galaxy S plus heeft er last van, als ik bv. 's avonds probeer te bellen lukt dit niet. Start ik de telefoon opnieuw op dan krijg ik opeens sms berichten binnen die overdag al gestuurd zijn maar niet zijn ontvangen op mijn telefoon. Bellen lukt vaak niet, pas na een herstart. Mijn simkaart is al jaren oud, zou dit bij mij ook het probleem zijn?
Zouden mijn toestel/sim/netwerkgegevens ook gecontroleerd kunnen worden?
Bvd,
Marco
Reputatie 3
@ries
beste,

ik heb de nieuwe duosim er nu al enige tijd inzitten, en heb nog geen problemen ermee gehad.
daarom wil ik je graag bedanken voor de hulp!
en mochten er ooit nog problemen voordoen, dan laat ik het hier gewoon weten!

Bedankt!

Peter
Reputatie 5
@ruud kosters
Welkom op het T-Mobile Forum Ruud!

Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie foutmeldingen die duiden op een toestel/simkaart probleem. Binnen enkele dagen ontvang je een nieuwe simkaart. Van dit type simkaarten zijn alleen de Duo Simkaarten beschikbaar en dit betekend dat je 2 identieke simkaarten ontvangt. Berg 1 van de simkaarten goed op zodat je een reserve hebt.
Op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een e-mail ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

Laat je weten of de problemen zijn verholpen met de nieuwe simkaart?

@nvdb, erikk63, dennisczerw
Ook jullie welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb jullie netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie geen bijzonderheden of foutmeldingen die duiden op een toestel/simkaart probleem. Willen jullie de simkaarten uitproberen in een ander toestel? Als je dan geen problemen hebt dan zou je je toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Zorg wel dat je een back-up maak voor je deze reset gaat doen.

@bofe66
Ik heb je netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie foutmeldingen. Ook jij ontvangt binnen enkele dagen een Duo simkaart en op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een e-mail ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

Laat je weten of met de nieuwe simkaart het probleem is opgelost?

@msieders
Welkom op het T-Mobile Forum marco!

Ook bij jou zie ik foutmeldingen die duiden op een toestel/simkaart probleem. Binnen enkele dagen ontvang ook jij een Duo Simkaart en op het e-mailadres wat bij ons bekend is heb je ondertussen een e-mail ontvangen met uitleg hoe de nieuwe simkaart te activeren.

@Petervo92
Leuk dat je laat weten dat je geen problemen meer ondervind Peter! 😃
@nvdb, erikk63, dennisczerw
Ook jullie welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb jullie netwerkgegevens gecontroleerd en ik zie geen bijzonderheden of foutmeldingen die duiden op een toestel/simkaart probleem. Willen jullie de simkaarten uitproberen in een ander toestel? Als je dan geen problemen hebt dan zou je je toestel terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen. Zorg wel dat je een back-up maak voor je deze reset gaat doen.

Hallo Ries
Ik had al eerder aangegeven dat mijn vrouw exact dezelfde problemen heeft. Vreemd dat beide simkaarten niet goed zouden werken. Je reactie wanneer het niet aan de simkaart ligt is teleurstellend. Mijn toestel is immers enkele weken terug "gerepareerd". Om kort daarna alles weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen lijkt een beetje overbodig en onzinnig. Ik krijg echt het gevoel van - "zo dan ben ik weer ff van die klant af". Ik wil gewoon een goed werkend toestel/simkaart en dat is vanaf de aankoop nog steeds niet gelukt. Dan maar weer in reparatie? Weer opnieuw updaten? Weer terug naar fabrieksinstellingen? Misschien toch maar een klachtenprocedure starten?
Geef nu eens een serieuse oplossing
Reputatie 2
Ik heb ook een vergelijkbaar probleem. Mijn telefoon (Samsung Galaxy S plus) valt vanaf het begin vaak uit en start zichzelf weer op als ik onderweg ben (bijvoorbeeld in de trein). Dit gebeurt vaak tijdens het surfen en WhatsApp. Heel vreemd, vraag me af wat er mis is?

Reageer