Vraag

Samsung galaxy s plus valt steeds uit



Toon eerste reactie

319 reacties

Reputatie 4
@ carlo13

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je even contact zoekt! Ik zie dat je gebruik maakt van een oud type simkaart. Deze simkaart kan voor problemen zorgen in een smartphone. Ik heb je bij deze daarom een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis en kan je activeren via My T-Mobile.

Laat maar even weten of dit het probleem oplost? Ik hoor graag van je!

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/carlo13-319628/"

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je even contact zoekt! Ik zie dat je gebruik maakt van een oud type simkaart. Deze simkaart kan voor problemen zorgen in een smartphone. Ik heb je bij deze daarom een vervangende simkaart gestuurd, deze heb je binnen 2 werkdagen in huis en kan je activeren via https://"www.t-mobile.nl/my".

Laat maar even weten of dit het probleem oplost? Ik hoor graag van je!




Dank je wel voor de snelle reactie Willem. Ik laat het weten.
MvrGr
Reputatie 4
@ carlo13

Graag gedaan hoor! Ik ben benieuwd! 😉
Ook ik heb problemen met mijn s plus. hij valt steeds uit ook al is de battery nog vol, en niet een keer maar meerdere malen achter elkaar.
ook ontvang ik sommige sms-jes ontvang ik wel 15 keer achter elkaar allemaal dezelfde! zo vreemd. soms gaat hij vanzelf ook weer aan, eerst gaf hij nog een toontje als hij aan en uit ging maar dat doet hij niet meer. dus het is iedere keer een verrassing of hij nog wel aan staat. please een oplossing?????
Hallo,
Ook mijn S plus valt steeds uit of hangt zich op. Nu zag ik eerder op dit topic een simkaartnummer eindigend op 11 als boosdoener. Mijn simkaartnummer eindigt op 12. Kan dit het probleem zijn? Op zich prima toestel maar dit............
Alvast bedankt,
Heb net even mijn simkaart nagekeken en mijn beginnrs zijn ook: 8931162111, zit hem hier het probleem dan in? en hoe lang duurt het voorat je hier een response krijgt?
Reputatie 6
@Natje3

Dat is vervelend zeg!
Je gebruikt een oude simkaart zoals je zelf al aangeeft. Ik heb een nieuwe naar je verstuurd, deze ontvang je over enkele dagen per post thuis.
Ik wil je vragen of je het toestel terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen, dit om te controleren of het probleem van het uitvallen door eventueel geinstalleerde software veroorzaakt wordt. Ook de sms'jes die je meerdere malen ontvangt kan veroorzaakt worden door sms-software die mogelijk is geinstalleerd. Je kunt de stappen volgen in onze toestelhulp.

Wil je laten weten of het probleem hiermee is opgelost?
Reputatie 6
@ravel

Heb je het toestel al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? De simkaart is van het juiste type en zou geen problemen moeten veroorzaken. Wil je deze stappen volgen en controleren of het probleem is opgelost? Wil je dat laten weten?
Goedemiddag,

Ik heb nu 1,5 jaar mijn Samsung S plus en ik ondervind ook problemen.
Toen ik hem 2 mnd had is hij al ter reparatie opgestuurd en het probleem was opgelost.

Nu loop ik tegen de volgende problemen aan,
Regelmatig wordt mijn mobiel afgesloten en om even later weer opnieuw aan te gaan.
Regelmatig krijg ik bij het ontvangen van emails .. verbindingsfout te zien dan kan ik geen email openen.
Of er staat ... kan geen verbinding maken met de server.

Ik moet zeggen dat ik er onderhand doodziek van word.
Heb geprobeerd om via kies een update te doen maar daar vragen ze om wachtwoorden ed .. ik snap er werkelijk niks van.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groetjes Inge
Reputatie 4
@ Inkie47

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik begrijp dat dit inderdaad een frustrerende situatie is! Zou je eens kunnen doorgeven welke software-versie je hebt? Je kunt dit zien door te kiezen voor Instellingen > Over de telefoon > Android Versie. Daar kan je onder 'Software-update' ook checken of er een update beschikbaar is.

Daarnaast wil ik je ook vragen om de fabrieksinstellingen van het toestel te resetten. Zorg dan wel dat je een back-up maakt van de gegevens op je toestel. Via onze Toestelhulp pagina zie je hoe je dit kunt doen.

Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Hoi Willem,

Hartelijk dank voor je snelle reactie maar het lukt me toch nog niet helemaal.

Ik heb gekeken bij instellingen maar er was geen nieuwe update voor mijn toestel.
Is software-versie hetzelfde als firmwareversie want dit is het enige die ik bij instellingen zie staan en daar staat aangegeven 2.3.5

Daarna ben ik naar toestelhulp pagina gegaan en daar wordt aangegeven, om een backup te maken, dat ik naar Kies moet maar dan kan mijn pc het stuurprogramma niet vinden dus ik kom daar niet verder.

Wat doe ik fout?

Groetjes Inge
Reputatie 6
@Inkie47

In het menu van Samsung's KIES staat een optie om het stuurprogramma te installeren. Wanneer je dit hebt gedaan moet de computer opnieuw opgestart worden. Hierna zou KIES verbinding moeten kunnen maken met jouw toestel. Je kunt dan een backup van jouw gegevens maken.
Wil je laten weten of dit jouw probleem oplost?
Hallo,
Heb even gewacht met antwoorden omdat ik het de tijd wou geven. Ik heb hem teruggezet naar fabrieksinstellingen, dat scheelde iets, hij sloot niet meer zo vaak af, en ik krijg de sms-jes niet meer 15x binnen. wel gebeurt het dat ik een sms verstuur en dat die pas 2 dagen later aankomt!?!? afgelopen dinsdag verstuur ik er een naar diverse mensen tegelijk, en sommige ontvingen hen meteen een andere woensdag  en weer een ander kreeg hem pas donderdag binnen! ook erg vreemd.  de toegezegde nieuwe sim-kaart heb ik nog niet mogen ontvangen, is dan enkele dagen enkele weken?

groetjes Nathalie

Hallo,
Heb even gewacht met antwoorden omdat ik het de tijd wou geven. Ik heb hem teruggezet naar fabrieksinstellingen, dat scheelde iets, hij sloot niet meer zo vaak af, en ik krijg de sms-jes niet meer 15x binnen. wel gebeurt het dat ik een sms verstuur en dat die pas 2 dagen later aankomt!?!? afgelopen dinsdag verstuur ik er een naar diverse mensen tegelijk, en sommige ontvingen hen meteen een andere woensdag  en weer een ander kreeg hem pas donderdag binnen! ook erg vreemd.  de toegezegde nieuwe sim-kaart heb ik nog niet mogen ontvangen, is dan enkele dagen enkele weken?

groetjes Nathalie



even update, krijg net het zelfde sms-je weer 6x binnen?? begint nu weer van voor af aan!! wordt er niet vrolijker van!!
@Chris076

weer een update: hij sluit weer meerdere keren per dag af, en dan is ook ineens mijn achtergrond veranderd! en niet iedere keer dezelfde , maar het is telkens een verrassing welk plaatje er komt!!!!!

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/natje3-323346/"

Dat is vervelend zeg!
Je gebruikt een oude simkaart zoals je zelf al aangeeft. Ik heb een nieuwe naar je verstuurd, deze ontvang je over enkele dagen per post thuis.
Ik wil je vragen of je het toestel terug wil zetten naar de fabrieksinstellingen, dit om te controleren of het probleem van het uitvallen door eventueel geinstalleerde software veroorzaakt wordt. Ook de sms'jes die je meerdere malen ontvangt kan veroorzaakt worden door sms-software die mogelijk is geinstalleerd. Je kunt de stappen volgen in onze https://"http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/samsung/i9001-galaxy-s-plus/probleem-oplossen/usecase/toestel-terugzetten-naar-fabrieksinstellingen".

Wil je laten weten of het probleem hiermee is opgelost?



15-12-13 21:42 314
Hallo,
Heb even gewacht met antwoorden omdat ik het de tijd wou geven. Ik heb hem teruggezet naar fabrieksinstellingen, dat scheelde iets, hij sloot niet meer zo vaak af, en ik krijg de sms-jes niet meer 15x binnen. wel gebeurt het dat ik een sms verstuur en dat die pas 2 dagen later aankomt!?!? afgelopen dinsdag verstuur ik er een naar diverse mensen tegelijk, en sommige ontvingen hen meteen een andere woensdag  en weer een ander kreeg hem pas donderdag binnen! ook erg vreemd.  de toegezegde nieuwe sim-kaart heb ik nog niet mogen ontvangen, is dan enkele dagen enkele weken?

groetjes Nathalie

Gisteren 20:12 316

@Chris076

weer een update: hij sluit weer meerdere keren per dag af, en dan is ook ineens mijn achtergrond veranderd! en niet iedere keer dezelfde , maar het is telkens een verrassing welk plaatje er komt!!!!!Reageer 
Reputatie 6
@Natje3

Ik heb de simkaart nogmaals verstuurd, begin volgende week ontvang je deze per post thuis (2/3 werkdagen normaal gesproken)
Wil je laten weten na het ontvangen van de simkaart of de problemen zijn opgelost?

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/natje3-323346/"

Ik heb de simkaart nogmaals verstuurd, begin volgende week ontvang je deze per post thuis (2/3 werkdagen normaal gesproken)
Wil je laten weten na het ontvangen van de simkaart of de problemen zijn opgelost?



Hoi, 
nou dat was vlug vandaag in huis!!!!! ik heb hem meteen geactiveerd en nu wacht ik af. over een paar dagen laat ik nog wel iets weten. Super bedankt!!!! en fijne feestdagen!
Reputatie 4
@ Natje3

En... heeft de simkaart het probleem opgelost? Ik ben erg benieuwd! 😉

Reageer