Beantwoord

Samsung galaxy S werkt niet meer

Reputatie 2
In januari is mijn nieuwe -sim only- abonnement periode ingegaan maar nu heeft mijn telefoon het loodje gelegd, hij gaat wel aan enz maar ik kan niet gebeld worden, mensen krijgen dan direct mijn voicemail... heeft u een tip? Fabriek instellingen heb ik al 5x terug gezet, dan werkt de telefoon even naar behoren maar binnen een dag sluit ie zich weer af voor binnenkomende gesprekken...?
icon

Beste antwoord door Warvin 21 maart 2013, 09:42

@miniminm

Je simkaart kun je morgen verwachten. 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
@miniminm

Ik begrijp uit je reactie dat voornamelijk het bellen niet goed werkt en dat de telefoon onvoldoende contact maakt met de simkaart. Daarnaast zie ik dat je een oude simkaart bezit. Om een defecte simkaart uit te sluiten stuur ik je kosteloos een nieuwe simkaart toe. Laat je even weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen of dat het toestel inderdaad defect is.
Reputatie 2
heel erg fijn, bedankt!! Binnen welk tijdsbestek kan ik de sim kaart verwachten?
Reputatie 6
@miniminm

Je simkaart kun je morgen verwachten. 🙂
Reputatie 2
Ik heb de sim kaart ontvangen maar helaas... ben nog niet te bereiken... Heb de sim kaart geactiveert volgens de gebruiksaanwijzing, wat nu???
Reputatie 5
@miniminm wat vervelend dat de problemen aanhouden. Ik heb wat aangepast aan je netwerk instellingen, zou je je toestel kunnen herstarten en kijken of het probleem nog steeds aanwezig is?

Zou je je simkaart in combinatie met een ander toestel willen testen? Om zo zeker te zijn dat het om een toesteldefect gaat?

Reageer