Beantwoord

Samsung Galaxy S2 gaat niet meer aan

• 2 september 2013
  • 3 reacties
  • 5268 Bekeken

Goedemiddag!

Vrijdagmiddag viel mij telefoon uit door een te lege accu, dit gebeurt dikwijls aangezien ik mn telefoon 2x per dag moet laden.
(dit sinds de laatste update uitgevoerd in mei)

Nu wilde het zo zijn dat de telefoon niet meer aanging. Na het aandrukken via de knop kreeg ik wel het filmpje van T-mobile te zien en vervolgens het samsung logo. Daarna zwart beeld....
Vervolgens weer het T-mobile filmpje, samsung logo & zwart beeld. Dit doet hij continu!!! 😕
Ik heb de batterij een tijd eruit gehaald, gehaald opgeladen nog een keer geprobeerd maar tevergeefs.

Nu is het probleem sinds gisterochten dat hij helemaal niet meer aangaat!!! Zelfs geen logo oid!
Ook het opladen werkt niet meer. :mad:

De verzekering had ik al gebeld maar adviseerde mij eerst om een andere accu te proberen.

Is er iemand bekend met dit probleem en kan het idd de accu zijn???

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Razza 3 september 2013, 12:55

@Damn-sweet

Welkom bij de T-Mobile Community!

Wat balen zeg! Heb je jouw toestel al geprobeerd te koppelen aan een oplader en dan aan te zetten? Je zou het ook kunnen proberen als je telefoon verbonden is met een computer/ laptop. Mocht je computer jouw toestel herkennen dan is het verstandig om zo snel mogelijk een back-up te maken als je dit nog niet gedaan hebt.

Mocht het daarna nog steeds niet werken dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden via de klantenservice (06 2400 1200) of in een van onze T-Mobile Shops. Als je verzekerd bent dan hoor je dit via de verzekering zelf af te handelen. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Damn-sweet

Jammer van de Back-up. Wel mooi dat je de contacten gekoppeld had aan je Gmail account, altijd handig. ;)

Laten we hopen dat je jouw toestel zo snel mogelijk gerepareerd terug krijgt!
@Razza

Bedankt voor je reactie! :)

Ik heb al geprobeerd om een andere accu in de telefoon te doen. Dit mocht ook niet helpen helaas.

Verbinden met de laptop/pc had geen nut aangezien de telefoon niet aangaat, helaas heb ik dan ook geen backup kunnen maken. Gelukkig wel een Gmail account met mijn contactpersonen & agenda :o

Inmiddels heb ik de verzekering gebeld en wordt de telefoon vanmiddag nog opgehaald!
Even afwachten maar!
Reputatie 6
Badge +16
@Damn-sweet

Welkom bij de T-Mobile Community!

Wat balen zeg! Heb je jouw toestel al geprobeerd te koppelen aan een oplader en dan aan te zetten? Je zou het ook kunnen proberen als je telefoon verbonden is met een computer/ laptop. Mocht je computer jouw toestel herkennen dan is het verstandig om zo snel mogelijk een back-up te maken als je dit nog niet gedaan hebt.

Mocht het daarna nog steeds niet werken dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden via de klantenservice (06 2400 1200) of in een van onze T-Mobile Shops. Als je verzekerd bent dan hoor je dit via de verzekering zelf af te handelen. 😉

Reageer