Beantwoord

Samsung Galaxy S2 plus werkt niet meer naar behoren na update

Vorige week kreeg ik een updatemelding op mijn Galaxy S2 plus. Deze heb ik thuis uit laten voeren met Wi-Fi. Sinds deze update ondervind ik alleen maar problemen met mijn telefoon. Bv; mijn Google play store werkt niet meer (moet opnieuw inloggen wat niet afdoende is), mijn agenda is veranderd waar bijna alle iconen zijn verdwenen, facebook werkt al helemaal niet meer en krijg ik er zelf niet meer op, auto-woorden in berichten heel anders...

Nu heb ik totaal geen verstand van de toestellen van tegenwoordig, ik heb al een beetje op internet geneusd en wordt daar niet vrolijker van. Krijg overal naar voren dat dit een slechte update was en dat ik naar de store moet. Klopt dit???
icon

Beste antwoord door Tom 17 december 2013, 11:30

@Piesewies Welkom!

Dit soort problemen kunnen inderdaad voorkomen na het uitvoeren van een software update. Vaak worden deze problemen verholpen door na de update een fabriek reset uit te voeren. Heb je dit al eens geprobeerd en heeft dit het probleem opgelost? Let er wel op dat je een back up maakt voordat je dit doet. Ik verneem dit graag van je! Laat het even weten. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
@Piesewies Welkom!

Dit soort problemen kunnen inderdaad voorkomen na het uitvoeren van een software update. Vaak worden deze problemen verholpen door na de update een fabriek reset uit te voeren. Heb je dit al eens geprobeerd en heeft dit het probleem opgelost? Let er wel op dat je een back up maakt voordat je dit doet. Ik verneem dit graag van je! Laat het even weten. 🙂
Bedankt voor je antwoord Tom, zal het vavond even proberen!
Reputatie 6
Badge +16
@piesewies

Heb je het inmiddels kunnen proberen? Is hiermee ook gelijk het probleem opgelost? Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer