Vraag

Samsung Galaxy s2 uitval sinds Android 4.04

Toon eerste reactie

110 reacties

helaas Dave670 het is gelukt maar na nog geen 10 sec. viel mijn telefoon al uit heel jammer had gehoopt dat het dit was maar helaas.
Hoi,

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem. Kun je mij ook een PM opsturen?
Alvast bedankt,

Rob.
Reputatie 6
Badge +12
@rob4all,

PM is verzonden! 😃
@dave kan je mij ook pm sturen, heb gelijke problemen na update 4.04 die ik nog geen eens wenste. Mijn Samsung SII draaide prima op 4.03.

Mijn gsm liep vast tijdens Navigon, vermoedelijk geheugen vol. Vervolgens startte telefoon automatisch opnieuw en liep deze weer vast. Bleek na batterij eruit en erin de software ineens geupdate te worden. Ik had de automatische update nota bene op handmatig ingesteld en alleen via WIFI. Begrijp nog steeds niet hoe deze niet gewilde update heeft plaatsgevonden. Vooral niet toen ik na update toestel continu vastloopt door met name de social hub. Ook uitschakelen daarvan helpt niet. Alle apps moeten opnieuw geinstalleerd worden om uberhaupt te werken.

Waarom bestaat er geen oplossing vanuit T-mobile dan wel Android om de versie simpel te downgraden naar oude versie ipv alleen te updaten naar hogere? Staan de oude originele versies ergens op internet?

Alvast dank voor de oplossing. Kan iemand nog reageren of het probleem bij hem/ haar na de pm van Dave opgelost is? 
.
[email]Ahum..@dave[/email] volgens mij vergeet je iemand ook een PM te sturen, heb hem nog niet gehad. Heb je meteen ook reactie op mijn vragen, zie eerdere bericht?

Heb in de tussentijd wel ontdekt, dat ik na deze verschijnselen een bedrijfsreset via de software heb uitgevoerd, waarna al mijn apps ook opnieuw geïnstalleerd werden. 4.04 werkt nu wel goed zonder problemen. Heb uiteraard wel eerst goede back-up gemaakt van al mijn contacten en dergelijke. Rara, maar het werkte wel.... Toch ontvang ik ook graag de oplossing van Dave 🙂
Graag ook een PM over het verzetten naar android 4.03 ipv 4.04 wegens het vastlopen van mijn samsung galaxy s2
Reputatie 6
Badge +12
@All,

Iedereen heeft een PM 😉 !
het gaat even over de tel van mijn vriending zij heeft een samsung galaxy S2 typte GT-I9100G. als ik een update wil doen via kies geeft ie aan dat hij dit niet kan doen met dit type.

Wat houdt die G in achter 9100? Bij min tel staat dit er niet achter. wat kan ik doen om de telefoon weer soepel te laten lopen?
Mijn galaxy s2 heeft sinds een poosje last van uitval. Heb nog niet geupdate gebruik nog steeds android 2.3.3. Telefoon valt uit terwijl batterij nog niet leeg is moet m dan wel aan de lader leggen en binnen een minuut is hij weer voor 30 40 of 50% vol. Na het lezen van de reakties hier durf ik m ook niet te updaten.
Graag hulp Dave670!!!
Reputatie 6
Badge +12
@JDcrazyJ,

PM is verzonden! 🙂

Reageer