Beantwoord

Samsung Galaxy S20 Reparatie

• 18 januari 2021
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Beste T-mobile,

Op 9-12-2020 heb ik een Samsung S20 besteld, voor mijn vrouw. Het toestel hebben we niet direct in gebruik genomen omdat ik nog een screenprotector wou bestellen en een hoesje, en omdat mijn vrouw haar oude toestel nog moest back-uppen. Rond 20-12-2020 heeft mijn vrouw de mobiel in gebruik genomen echter kreeg zij steeds vaker te horen dat de bellers een ECHO hoorde als ze met haar aan het bellen waren.

Op 30-12-2020 heb ik hiervoor de T-mobile store gebeld in Amersfoort.

Hiervoor heb ik ook een e-mail gehad met kenmerk. Kenmerk: 3012/52557969 / Pascal

Pascal gaf mij aan om de reparatie via Samsung te laten uitvoeren. En toen begon onze nachtmerrie!!

Op 4-1-2021 is het toestel opgehaald door Samsung, en naar hun partner gebracht Dynafix ter reparatie. Het toestel is op 6-1-2021 weer terug gebracht naar ons. hierbij was de speaker vervangen. Hierna hadden wij wederom problemen met de ECHO met het bellen. Het toestel is opnieuw aangemeld voor reparatie, dit keer is het toestel op 10-1-2021 opnieuw opgehaald voor een tweede reparatie. Op 11-1-2020 is het toestel terug gekomen van de tweede reparatie, wederom was de speaker vervangen op de werkbon te lezen. Helaas bleven de problemen nog steeds aanhouden met de ECHO. Na gebeld te hebben met de Samsung klantenservice moest ik nu het toestel langs brengen naar hun eigen servicecenter in Amsterdam. Ik ben  in de auto gestapt en heb toestel bij Samsung Service Center in Amsterdam afgeleverd op 15-1-2020. 

Vandaag kreeg ik tot mijn grote schrik en ongeloof het volgende bericht van Samsung:

Bedankt voor het inleveren van je defecte toestel bij het Samsung Service Center in Amsterdam. Na onderzoek hebben wij het volgende geconstateerd: Vochtschade

Helaas moeten we je meedelen dat de reparatie hierdoor buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt.

Totale kosten incl. BTW: €705 voor de reparatie.

Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met dit bericht vraag ik u om een oplossing voor het probleem. Het product is niet goed omdat er eerst een ECHO was met het bellen en nu opeens vochtschade. Ik heb het product niet gebruikt, product was meer bij de reparateur dan bij mij thuis, en ik vind dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan bij een product van deze leeftijd en voor deze aanschafprijs.

Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product. Als het product een gebrek heeft, is de verkoper verplicht om het product zonder kosten en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/garantie.

Wat verwacht ik van u?

Ik verwacht dat u mijn een nieuw product geeft. Ik vraag u vriendelijk om een oplossing binnen een week.

Biedt u geen oplossing?

Biedt u geen gratis reparatie of vervanging binnen deze termijn, dan bent u in gebreke. Ik heb dan het recht om de abonnement overeenkomst te ontbinden. Ik geef u het product dan terug. En ik verwacht dat u mijn abonnement ontbind. 

Ik ontvang graag binnen een week uw reactie per bericht/email/brief,

icon

Beste antwoord door alennno 19 januari 2021, 08:16

inmiddels contact opgenomen telefonisch word verder behandeld

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Dat soort taal hoort thuis in een aangetekende brief naar de verkoper. Niet in een 'klant helpt klant' forum.

De vochtindicatoren zijn onpartijdig. Als die verkleuren is dat een feit.

inmiddels contact opgenomen telefonisch word verder behandeld

Reageer