Vraag

samsung galaxy s3 eerste serie beeldschermproblemen

Heeft iemand hier ooit van gehoord? Ik heb gehoord dat de eerste serie Samsung galaxy S3 een probleem hadden met het beeldscherm, doordat de schroefjes te strak waren aangedraaid, kon het beeldscherm al breken als je de mobiel normaal neerlegde op de tafel. 
Wij zitten met hetzelfde euvel van een kapot beeldscherm waarvan gezegt word dat het is gevallen of gestoten, maar niets is minder waar! Er is niets met het toestel gebeurd! Vanaf dag 1 al problemen met beeldscherm, paarsroze kleur rechts onderin scherm, toestel drie weken opgestuurd geweest en gerepareerd terug. 2 maanden later precies hetzelfde probleem, rechtsonderin paarsroze verkleuring en in de tmobile winkel zagen we het scherm van paarsroze rechtsonderin, langzaam veranderen in zwart. 
Weet iemand waar je na kan gaan welke toestellen eerste serie zijn, en of ons toestel daar bij hoort. 

mvrgr. Daniëlle

1 reactie

Heeft iemand hier ooit van gehoord? Ik heb gehoord dat de eerste serie Samsung galaxy S3 een probleem hadden met het beeldscherm, doordat de schroefjes te strak waren aangedraaid, kon het beeldscherm al breken als je de mobiel normaal neerlegde op de tafel. Wij zitten met hetzelfde euvel van een kapot beeldscherm waarvan gezegt word dat het is gevallen of gestoten, maar niets is minder waar! Er is niets met het toestel gebeurd! Vanaf dag 1 al problemen met beeldscherm, paarsroze kleur rechts onderin scherm, toestel drie weken opgestuurd geweest en gerepareerd terug. 2 maanden later precies hetzelfde probleem, rechtsonderin paarsroze verkleuring en in de tmobile winkel zagen we het scherm van paarsroze rechtsonderin, langzaam veranderen in zwart. Weet iemand waar je na kan gaan welke toestellen eerste serie zijn, en of ons toestel daar bij hoort. mvrgr. Daniëlle

Hoi Danielle,

vervelend om te horen dat je ook problemen ervaart met de S3 ! Aan de hand van het serienummer kan een Samsung dealer achterhalen wanneer hij gemaakt is en dus onder welke serie je telefoon valt. Dit kan je zelf dus niet achterhalen.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt

Groeten

Jvds1987

Reageer