Vraag

Samsung Galaxy S3 gaat niet meer aan?

Hallo,
vanochtend keek ik op mijn mobiel, en bij het ontgrendelen ervan bleef het toestel vastlopen. Na 2 minuten werd het scherm zwart, en heb ik mijn toestel even uit gelaten. Na een klein uur wou ik mijn toestel weer aandoen, maar ik krijg geen enkele reactie. Zelfs als ik mijn mobiel aan de lader leg, krijg ik geen reactie. Ook de downloadmodus doet het niet, en met de internetkabel krijg ik ook geen reactie. Zou iemand snel kunnen reageren en evt een oplossing/reden voor dit probleem hebben?

Alvast bedankt!

5 reacties

Hallo,
vanochtend keek ik op mijn mobiel, en bij het ontgrendelen ervan bleef het toestel vastlopen. Na 2 minuten werd het scherm zwart, en heb ik mijn toestel even uit gelaten. Na een klein uur wou ik mijn toestel weer aandoen, maar ik krijg geen enkele reactie. Zelfs als ik mijn mobiel aan de lader leg, krijg ik geen reactie. Ook de downloadmodus doet het niet, en met de internetkabel krijg ik ook geen reactie. Zou iemand snel kunnen reageren en evt een oplossing/reden voor dit probleem hebben?

Alvast bedankt!

gewoon de accu eruit halen.
kwartiertje is wel genoeg, dan doet hij het wel weer.
eigenlijk moet je een smartphone elke dag even uitzetten.
is veel beter.
Al geprobeerd, en ik heb hem elke dag uit.. Niks helpt.
Reputatie 4
Al geprobeerd de aan/uit knop een minuut ingedrukt te houden?
een reset kan ook helpen : Volume omhoog + homebutton + aan/uitknop? (tegelijk indrukken)

anders misschien onderstaand probleem :

http://www.androidplanet.nl/57692/sommige-galaxy-s-iii-toestellen-functioneren-plotseling-niet-meer/

komt van elders op het forum,
( onheilspellend )
Hoi Schipper,

lijkt erop dat je telefoon en jij slachtoffer bent geworden van de S3 fabricage fout die ze ook wel de sudden death bug noemen.
Lees ook eens de andere threat hier op het forum wat hier over gaat:

https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s3-valt-ineens-gaat-niet-meer-184707/

Misschien dat daar nog wat tips in staan. Als blijkt dat niets helpt zit er helaas niets anders op dan je telefoon via een T-shop voor reparatie aan te bieden
en je je telefoon voor 4 tot 8 weken kwijt bent ..

Reageer