Vraag

Samsung Galaxy S3: geluidknop links vh toestel druk ik elke keer per ongeluk aan.

Hoe voorkom ik dit? Het zit op een hele vervelende plek. Door het gebruik duw je daar per ongeluk op waardoor het geluid die ik op stil had gezet weer aangaat.
Kan iemand mij helpen>

3 reacties

Neem een flipcover, dan is de telefoon wat 'dikker', bescherm je de telefoon ook meteen wanneer je 'm per ongeluk op de grond laat vallen. Dan heb je een plastic randje om de telefoon heen met uitsnedes voor de knoppen, waardoor ze al wat minder makkelijk per ongeluk in te drukken zijn, dan wanneer de telefoon geen cover heeft. (Als je snapt wat ik bedoel.)
Verder is het een kwestie van wennen, gewoon je vinger niet op die knop laten rusten.

Heb zelf een S2, dus ik snap wat je bedoelt, als de knop aan de rechterkant had gezeten, was het sowieso al fijner geweest.

En trouwens, als je voor een flipcover gaat, raad ik je aan een bookflip te nemen, die kan je dan ten minste nog op een fatsoenlijke manier achter je telefoon houden. (Zoek even op Ebay als je er eentje neemt, originele flipcovers zijn aardig aan de prijs.)
Reputatie 6
@angel20000

Misschien heb je wat aan deze app uit de playstore, je kunt profielen aanmaken en de volumeknop 'uitschakelen' in bepaalde profielen.
Ohh, Chris, je bent je linkje vergeten. ;)

Bedoelde je deze app? Volume Locker?

Reageer