Vraag

Samsung Galaxy S3 herkent oplader niet meer

Sinds Juni 2013 wilde mijn telefoon niet meer opladen. Een nieuwe oplader gekocht en dit hielp. Nu doet de telefoon sinds een week weer moeilijk met opladen, waarbij hij de oplader soms niet herkent of er gewoon uitgooit terwijl ie stil ligt en ik er niks mee doe. Ook loopt ie sneller leeg dan dat ie oplaadt als ik gewoon aan het whatsappen ben. En dan gebruik ik de telefoon niet eens intensief.

Eergisteren heb ik een nieuw oplaadpunt in mn telefoon laten zetten bij een externe, de garantie van mn toestel was al verlopen volgens T-Mobile shop. Maar het heeft niks geholpen. Ik heb ook al een nieuwe batterij gekocht en geprobeerd, hielp niet. Heb ook verschillende opladers gebruikt, hielp ook niet.\

Wat nu?! Ik ben zeer ontevreden over de Samsung Galaxy S3 en hoe ik behandeld werd in de T-Mobile shop.

3 reacties

Reputatie 4
@ SDH11

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat het erg rot is om geen gebruik te kunnen maken van je toestel. Wanneer heb je het toestel in gebruik genomen? Je hebt namelijk 24 maanden fabrieksgarantie op het toestel zitten. Heb je het toestel ook al een keer via de 'officiële' weg ter reparatie aangeboden?

Nu je het toestel hebt laten repareren bij een derde partij is deze garantie overigens verlopen. Heeft het toestel helemaal niet gewerkt vanaf de reparatie bij die derde? Dan raad ik je aan om naar die reparateur terug te gaan en aan te geven dat het probleem nog steeds niet is verholpen.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je! 🙂

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/sdh11-280627/"

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat het erg rot is om geen gebruik te kunnen maken van je toestel. Wanneer heb je het toestel in gebruik genomen? Je hebt namelijk 24 maanden fabrieksgarantie op het toestel zitten. Heb je het toestel ook al een keer via de 'officiële' weg ter reparatie aangeboden?

Nu je het toestel hebt laten repareren bij een derde partij is deze garantie overigens verlopen. Heeft het toestel helemaal niet gewerkt vanaf de reparatie bij die derde? Dan raad ik je aan om naar die reparateur terug te gaan en aan te geven dat het probleem nog steeds niet is verholpen.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je! :)

Ik heb in augustus 2013 mn toestel gekocht. Helaas heeft ie toen een barst in het scherm opgelopen toen ik m neerlegde op tafel. In de winkel zei een medewerker dat ik dit nog kon laten maken in de garantie periode, alleen bij het hoofdkantoor dachten ze daar anders over. Ze zeiden dat de garantie niet meer gold terwijl de medewerker in de winkel dat wel zei. Telefoon weer terug gekregen terwijl ie nog steeds stuk was (niet meer opladen + barsten in het scherm). Toen ben ik dus naar een externe gegaan omdat de garantie er toch niet meer op zat volgens het hoofdkantoor. Telefoon is nu alweer weg, ben benieuwd..
Reputatie 4
@ SDH11

Bedankt voor je reactie. Via welke weg heb je het toestel nu ter reparatie gestuurd? Laat maar even weten hoe het is afgelopen, ik ben ook benieuwd! 😉

Reageer