samsung galaxy s3 laad niet meer op

Sinds vandaag laad mijn batterij niet meer op en het ruikt alsof het gedeelte waar de lader inmoet is doorgebrand hoe kan dat

11 reacties

Reputatie 7
@sweetmama1984;

Ik denk dat jou batterij te warm is geworden en daardoor iets is doorgebrand. In het ergste geval, de batterij. Je zoujou telefoon ter reparatie aan kunnen bieden.

Succes ermee.
Probleem dat S3 niet meer wil opladen heb ik sinds vanochtend. 

Tot mijn verbazing doet het toestel niks meer, geen melding, lampje niks nada.
Via stekker stopcontact en de pc aansluiting geprobeerd via de diverse usb aansluitingen. 

Gisteren zag ik wel dat niet helemaal vol was en er niet meer aangedacht om nog
even op te laden, maar dat zou geen probleem moeten zijn denk je dan ....... 
Reputatie 6
@risingark

Het is altijd vervelend als je problemen ervaart met je toestel. Er is een kans dat dit een software probleem is aangezien je meerdere laders hebt geprobeerd! Ik heb een pagina gevonden waarin staat uitgelegd hoe je een reset kunt uitvoeren door middel van een knoppen combinatie. Hier kun je komen via de volgende link.
Dank voor de reactie Ruben.

Harde reset is niet mogelijk. Die link had ik al gevonden :(

Toestel laat zelfs niet meer merken dat het aan de oplader zit. 

Wat ik wel nog weil aanmerken hier is dat als je hem aanbied ter reparatie online 
en een duidelijke omschrijving geeft van het probleem dat er een mail volgt 
waarin gewoon staat dat uit- aanknop niet werkt en dat is niet het geval. 
Dat zullen we ook doorstrepen want anders wordt daar misschien alleen 
heen gekeken en dat zou fout zijn en ik wil niet te lang zonder mijn G-III . zitten, 
ik mis hem nu al .... ook al ben ik al 50 ....

Aan de oplader, niks gebeurd.  Dus niets uit de handleiding en het hele verhaal 
wat bij die tekst over opladen staat: 

"Uit de handleiding:

Over de oplaadpictogrammen voor de batterij.  Als u de batterij oplaadt terwijl het
toestel is uitgeschakeld, geven de volgende pictogrammen de huidige oplaadstatus van de
batterij aan: "
Reputatie 7
@risingpark
Ik kan niet uit je eerdere verhaal opmaken of je echt meerdere laders en usb kabels hebt geprobeerd. Is dit het geval? Zo ja, dan is ter reparatie sturen wel de enige optie. Wil je laten weten of andere laders ook niet werken?
Hij is inmiddels ter "reparatie" aangeboden .
Wel vreemd dat zoiets standaard 2-3 weken moet duren als het gecontroleerd moet worden. 
Je zou bijna vragen, is het goed als ik even bij het door u gebruikte bedrijf binnenloop ... 
weet waar het is en is me niet te ver om even daar heen te gaan. 

Stel het zou sneller en eenvoudiger kunnen, blijkbaar is de dynafix (neem aan naam goed is) de enigste 
die dat kan met de geweldige "reputatie".   Uw toestel is ontvangen, uw toestel wordt repareerd ..... 
En dan te weten hoeveel reparaties ze (de aanweizge uitzendkrechten wel te verstaan) verwerken per dag
aan telefoons/laptops e.d. ..... 

Lijkt me een simpele controle en wetende dat het binnen een dag kan, maar daarom zijn we noob's en denken niet verder .....
Ik heb precies hetzelfde probleem, straks stuur ik hem op en geen vervangend toestel? Betaal ik hier nou al mijn abonnementskosten voor? Ik vind dit nogal slecht.
Reputatie 4
@ woutertje20

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Vervelend dat je toestel defect is! 😞 Wat is het precieze probleem? T-Mobile geeft je 24 maanden garantie op het toestel, je kan jouw abonnement natuurlijk gewoon blijven gebruiken gedurende de 2 weken reparatietijd. Voor een vervangend toestel zul je inderdaad zelf moeten zorgen. Wanneer je in de toekomst wilt voorkomen dat je een tijdje zonder smartphone zit, is het wellicht een idee om je te verdiepen in een toestelverzekering. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag! 🙂
Het toestel laad soms niet meerbop of het opladen hapert. Ook zegt hij soms dat hij in een docking zit en gaat er weer uit. Ik heb gelezen dat er problemen zijn met het moederbord en sprake is van een firmware bug. Ik zal hem een keer proberen updaten met Kies op de pc of een back-up maken en naar de fabrieksinstellingen terugzetten. Als dat niet helpt moet ik hem opsturen maar dat ga ik dus niet doen: ik ga zelf naar een Samsung repair punt en laat hem daar te plekken nakijken. Zo hoef ik geen 3 weken te wachten.
Werd vandaag wakker met me lampje knipperend dat ik een bericht had. wil ik me scherm unlocken. gebeurd er helemaal niks op me S3 dus ik probeer knoppen in te drukken doet het toestel op den duur helemaal niks meer. geen lampje dat die oplaad. harde reset werkt niet. toestel word niet gevonden als k hem koppel aan de pc. en hij had nog accu genoeg voordat ik ging slapen. heb dit nog nooit met me iphone gehad
Reputatie 5
@woutertje120 heb je de batterij al eens uit je toestel gehaald en deze stofvrij gemaakt?

@marcoshi Welkom op het T-Mobile forum! Wat vervelend dat je S3 niet meer naar behoren werkt. Heb jij de accu al eens uit het toestel gehaald? Wanneer je toestel dan nog niet werkt wil ik je adviseren om het ter reparatie aan te bieden.

Reageer