Vraag

Samsung Galaxy S3 Loopt vast of reset zichzelf: software update beschikbaar!

Toon eerste reactie

288 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De software update vind je onder instellingen --> over toestel --> Software update --> controleren op update.
Reputatie 2
Ik krijg de melding: de siftware update is niet beschikbaar. maximaal aantal automatische updates is overschreden. probeer het later of update uw apparaat met samsung kies.
Reputatie 7
Badge +9
Probeer het inderdaad even via KIES. Dit is een melding dat de OTA servers overbelast zijn.
Reputatie 2
Beste Samsung expert. Kan het probleem liggen aan mijn batterij? Een paar maandengeleden begon deze raar op te laden. Ik dacht het ligt aan mijn lader en heb een andere gepakt.... Later nog een andere een kortere van de camera. Dit bleek enorm te helpen. Eigenlijk begon toen de strepen te vertonen. Ik zie net dat als ik oplader niet aan mobiel heb zitten hij steeds vaker uitvalt. Maar als ik hem van stroom blijf voorzien ik gewoon kan surfen en gebuiken.....  Is dit probleem bekend? 

Probeer het inderdaad even via KIES. Dit is een melding dat de OTA servers overbelast zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Een batterij kan in principe maar 300-500 keer worden opgeladen voordat deze defect is, dus het is best mogelijk. Heb je de optie een andere batterij te proberen?
Reputatie 2
Ik hen ook een update gedaan, maar nergebs geen last van. Doet get goed
Reputatie 2
Hij doet t nu alleen nog als er stroom op zit. Anders strepen en uitval. Net een crash gehad vanwege dit vele uitvallen. ...jammer. Ik hoor en lees ineens veel mensen klagen over nieuwe batterij en crash uitval Samsung Galaxy S 3. Bij Iphone hoor ik niemand hierover. 300 x opladen is super weinig. Gezien alle apps die je tegenwoordig gebruikt. Je sluit meestal abonnement af voor 2 jaar. Ik heb hier een oude Iphone liggen en die is al 4 jaar oud en niets geen problemen met de batterij. Dus bij afsluiten nieuw abonnement waarschijnlijk een Iphone gezien alle slechte recensies over dit toestel. En om nou even de T-mobile winkel in te lopen.....daar staat altijd een dikke rij mensen. Dus dat doe je ook niet voor je lol.
Reputatie 6
@Mammaloe

Fijn dat het toestel na de update het gewoon goed doet ! Zo hoort het 🙂
Reputatie 6
@mab

Wat je omschrijft lijkt op een batterij die defect is of bijna het loodje legt 😞 Ken je iemand in jouw omgeving die hetzelfde toestel heeft? Dan kun je even de batterij in jouw toestel testen en kijken of de problemen met strepen etc. voorbij zijn. Dan kun je overwegen een nieuwe batterij aan te schaffen.
Reputatie 1
Ik heb ook een probleem....

Ik heb een unbranded S3 en heb op dit moment Android 4.3.

Via software update op mijn toestel is er een update vandaag zie ik, maar als ik die update via OTA uitvoer dan gaat dat niet goed en als de telefoon zich dan opnieuw opgestart heeft, dan staat er dat de update mislukt is en dat ik het via Kies moet proberen.

Nu wil ik de update via Kies doen en dan loopt Kies vast en wordt het programma automatisch afgesloten.

Wat moet ik nu doen om die update toch te krijgen en ben ik de enige met dit probleem?

Thanks alvast!
Reputatie 1
*UPDATE* Het is uiteindelijk toch gelukt! Had een 'battery pull' gedaan en daarna kon ik gewoon updaten via Kies.
Zie nu dat ik de nieuwe Kernelversie heb van 16 januari 2014 🙂
Reputatie 6
@sanderrr83

Heel fijn dat het uiteindelijk gelukt is met KIES. Helaas is het niet het meest ideale programma en zijn er soms wat probleempjes mee. Gelukkig is het door een simpele handeling verholpen!
Hallo

mijn Samsung galaxy s3 geeft de volgende kuur
hij blijft steeds hangen bij het opstarten wat kan dit zijn? Kan iemand mij hier mee helpen?
Alvast bedankt

gr Marco

Reageer