Vraag

Samsung Galaxy S3 mini uitval en batterij snel leeg

Reputatie 2
Hallo,
Sinds een paar weken loopt de batterij van mijn telefoon veel sneller leeg. Eerst deed ik er een hele dag mee, nu nog maar een paar uur. Ik gebruik nu een andere oplader, maar dat helpt ook niet helaas.
Sinds een paar dagen krijg ik ook opeens regelmatig de melding dat er geen SIM kaart in mijn telefoon zit, terwijl dit duidelijk wel zo is. Hij start dan uit zichzelf opnieuw op. Hierna moet ik hem zelf uitzetten, de SIM er opnieuw in doen en weer aanzetten.
Ook komt het sinds een paar dagen voor dat de telefoon zonder melding of iets dergelijks uitvalt, meerdere malen per dag.

Is er iemand die weet hoe dit verholpen zou kunnen worden? Hij is nog geen jaar oud dus ik vind het zonde om al een nieuwe te kopen (sowieso heb ik daar geen geld voor)
Groet,
Carine

1 reactie

Reputatie 4
@ BellexD

Hmm, ik kan me voorstellen dat dit voor frustratie zorgt! Heb je al geprobeerd om de fabrieksinstellingen te resetten? Via onze Toestelhulp pagina zie je stapsgewijs hoe je dit kunt doen.

Mocht dit niet werken; op een toestel zit 24 maanden fabrieksgarantie. Je kan dan contact opnemen met de leverancier van het toestel om een beroep te doen op die garantie en een reparatie te starten. Laat je even weten hoe het is afgelopen? Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer