Vraag

Samsung Galaxy S3 release?

• 24 mei 2012
  • 5 reacties
  • 475 Bekeken

Hallo,

Ik weet dat tijdens het un-packed event van samsung was gezegd dat de samsung galaxy S3 op 29mei zou uit komen, maar nu zie ik in eens allemaal geruchten dat hij morgen al gere-leased zou worden? is dit correct of weer een aandachts stunt?
En is het mogelijk om bij T-mobile het toestel ook los te kopen eventueel?

M.v.g.
Spinner1991

5 reacties

Beste,

En zou ik eventueel advies kunnen krijgen bij het nemen van de beslissing of ik mijn huidige abbonement met earlybird vervroegd verleng of of het toch handiger is om mijn abbonement te verhogen of zo.

M.v.g.
Spinner1991
Reputatie 7
@Spinner1991
Ik heb je gegevens doorgestuurd naar onze sales afdeling, ze zullen contact met je opnemen over de mogelijkheden voor een vervroegde verlenging. 🙂 Voor zover ik weet is de Galaxy S3 pas op 29 mei in de winkels.
Reputatie 7
@allen; Opgelet. Wegens productie problemen bij Samsung zijn er alleen de witte versie van de SGS 3 te verkrijgen. Zie mijn topic: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/galaxy-s-iii-voorlopig-alleen-wit-wegens-productieproblemen-171396/
Ik ben Vrijdag laat in de avond nog gebeld door een verkoper , het kwam aleen op dat moment niet gelegen en hij zou zaterdag bellen , wederom heb ik nu nog steeds niks meer vernomen van een verkoper?

M.v.g.
Spinner
Reputatie 7
@Spinner1991
Misschien is het handiger als je zelf contact met de klantenservice opneemt op een moment dat het jou beter uitkomt? 🙂

Reageer