Vraag

Samsung Galaxy S3 start niet op

• Doet lekker mee
  • 14 reacties
mijn samsung galaxy s3 start sinds gisteren niet mer op. mijn telefoon viel zomaar uit, en sinds dien blijft het hangen bij de samsung logo, of het batterij status. ik heb een hele nacht de batterij eruit gehad, weer erin gedaan nog geen vooruitgang. heb toen met volume knop omhoog, homeknop en aan/uit knop de factory reset gedaan, en nog steeds geen verandering. wat kan ik nu doen ?

6 reacties

Reputatie 2
Hoi ssx03,

Wellicht dat je dan het best via KIES een herstel kan doen.
volg de aanwijzingen die aangegeven worden en je toestel word dan weer opnieuw geinstalleerd zeg maar.

Heb je kies nog niet ? kun je deze downloaden via onderstaande link.
Het kan zijn dat jou toestel een oudere of nieuwere versie nodig heeft maar dit wordt dan aangegeven wanneer je je toestel aansluit en kan je deze met de "ja"knop installeren
de rest gaat eingelijk vanzelf

Ik hoop dat je hiermee wat verder komt

Mvg,

http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/
dankjewel Syntraxx voor je antwoord, ik zal het proberen.
telefoon wil maar geen verbinding maken met kies. er staat verbinden maar al meer dan een half uur probeert die verbinding te maken
Reputatie 7
Badge +15
@Ssx03

Wat balen dat het niet lukt om verbinding te maken met Kies 😞.
Heb je de nieuwste versie van Kies? Je zou het programma ook nog eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren en het nogmaals proberen. Mocht het niet lukken dan zou je het toestel ter reparatie aan kunnen bieden. Alle informatie over de reparatievoorwaarden, garantie en verzekeringen lees je op deze pagina.

Houd je ons op de hoogte? :8
had het gister verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nog niet gelukt. maar heb wel vandaag een nieuwe telefoon aangeschaft, dus vind het geen probleem meer.
Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk is de batterij defect. Heb je de mogelijkheid een andere te proberen? (Ik weet dat je al een andere telefoon hebt, maar een backup toestel is nooit weg, en een nieuwe batterij kost 20 euro.)

Reageer