Beantwoord

Samsung galaxy s3 valt ineens uit, en gaat niet meer aan.

Toon eerste reactie

40 reacties

Beste mensen, het is bekend dat de S3 op dit moment problemen heeft met waarschijnlijk het moederbord of chip. De toestellen vallen massaal uit en gaan dan niet meer aan. Samsung is ervan op de hoogte maar ontkent dat dit aan het moederbord ligt. Degene met een nog werkende S3 raad ik aan om ervoor te zorgen dat er z.s.m een backup wordt gemaakt indien dit niet al automatisch gebeurt. http://www.android24.nl/415/samsung-galaxy-s3-kampt-met-problemen/

Hmm erg vreemd dat samsung niet gewoon toegeeft dat er een fout in het ontwerp zit. Hierdoor moet ik nu dus extra lang wachten totdat mijn toestel wordt gerepareerd....
Ik zie zojuist via de site dat mijn telefoon wordt gerepareerd. Aangezien ik geen prijsopgave heb ontvangen ga ik er dus vanuit dat het defect dus onder de garantievoorwaarde valt. Er is dus nog hoop voor de S3 😉

Ik zie zojuist via de site dat mijn telefoon wordt gerepareerd. Aangezien ik geen prijsopgave heb ontvangen ga ik er dus vanuit dat het defect dus onder de garantievoorwaarde valt. Er is dus nog hoop voor de S3 😉

Zag net op tweakers.net dat er meer info is over het defect:

http://tweakers.net/nieuws/86386/samsung-komt-met-update-voor-probleem-defecte-galaxy-s-iiis.html

Samsung wil dus niet toegeven dat er een ontwerpfout is en zegt dit met een firmware update te gaan verhelpen.... yeah right ... 😞
Jammer dat ik op dit form mijn eigen posts niet dan editten en ik nu via een nwe reactie moet antwoorden 😉

Kreeg via Warvin door dat het nog niet bekend is of mijn defect binnen de garantie wordt gerepareerd...
helaas dus nog even afwachten 😞
Mijn Samsung SIII heeft het vandaag ook spontaan begeven, lees nu http://www.androidplanet.nl/57692/sommige-galaxy-s-iii-toestellen-functioneren-plotseling-niet-meer/ en het is precies wat ik vandaag ook meegemaakt heb. Laden en aanzetten werkt niet.
Baal als een stekker. 2 jaar lang een HTC gehad en nooit problemen, mijn Samsung SIII pas sinds eind juli en nu al defect.
Al via my-tmobile reparatie aangemeld maar nog geen bevestiging mail dus morgen of donderdag maar bij de winkel langs.

Groeten,
Oscar

Zag net op tweakers.net dat er meer info is over het defect:

http://tweakers.net/nieuws/86386/samsung-komt-met-update-voor-probleem-defecte-galaxy-s-iiis.html

Samsung wil dus niet toegeven dat er een ontwerpfout is en zegt dit met een firmware update te gaan verhelpen.... yeah right ... 😞

Dan ben ik benieuwd hoe je een toestel dat het niet meer doet toch nog kan updaten? 🙂

Zag net op tweakers.net dat er meer info is over het defect: http://tweakers.net/nieuws/86386/samsung-komt-met-update-voor-probleem-defecte-galaxy-s-iiis.html Samsung wil dus niet toegeven dat er een ontwerpfout is en zegt dit met een firmware update te gaan verhelpen.... yeah right ... 😞

Dan ben ik benieuwd hoe je een toestel dat het niet meer doet toch nog kan updaten? 🙂

ik ook 😃 lang leven de doordachte oplossing van samsung xD
Het probleem met het uitvallen is het zogenoemde "Sudden Death" probleem. (combinatie met firmware van samsung/google en het moederbord van de Galaxy SIII). Dit probleem is alleen bij de 16GB versie en niet iedereen hoeft dit te hebben.

De update welke al uit is voor unbranded en Vodafone toestellen hebben door de update deze problemen niet meer.

Nu dus wachten wanneer T-mobile goedkeuring krijgt op hun firmware van Samsung en Google, dan hebben de gebruikers van de Samsung Galaxy SIII 16GB deze problemen niet meer. 

Het probleem met het uitvallen is het zogenoemde "Sudden Death" probleem. (combinatie met firmware van samsung/google en het moederbord van de Galaxy SIII). Dit probleem is alleen bij de 16GB versie en niet iedereen hoeft dit te hebben. De update welke al uit is voor unbranded en Vodafone toestellen hebben door de update deze problemen niet meer. Nu dus wachten wanneer T-mobile goedkeuring krijgt op hun firmware van Samsung en Google, dan hebben de gebruikers van de Samsung Galaxy SIII 16GB deze problemen niet meer.

Hoi Gerben,

dit klopt naar mijn idee niet helemaal. Ik heb geen 16GB versie maar toch is de sudden death bug mij overkomen. Vraag me af wat ze hebben gedaan qua firmware om het probleem te verhelpen. CPU gedownclocked ?
YES !! zojuist een mail ontvangen dat mn S3 kosteloos is gerepareerd en deze is teruggestuurd !!!
@Warvin bedankt voor je ondersteuning en je service !
Reputatie 7
@Jvds1987
Goed om te lezen dat het is opgelost 🙂 Ik zal je compliment doorgeven aan mijn collega!
Maandag was de telefoon verzonden en dinsdag al bezorgd! ik kan niet anders zeggen dan dat ik achteraf zeer tevreden ben over de reparatie en nu weer een zeer blije S3 gebruiker ben 😃
Hallo,

2 maand geleden is mijn telefoon gevallen. dat kan gebeuren, hij was gerepareerd na 2 maand, terwijl er gezegt werd 2 weken.
2 dagen geleden kreeg ik hem weer. Vandaag viel hij gewoon random uit. Krijg hem ook niet meer aan, heb geprobeerd met volumeknop en start en homeknop te gelijk in te drukken. hij gaat helemaal niet meer aan. Dus na 2 maand kan ik hem weer 2 dagen gebruiken. Doet hij het nu al niet meer.
Reputatie 5
@PvdBeek Welkom!

Wat vervelend dat je toestel nu weer defect lijkt. Heb je het toestel voor de zekerheid al eens aan de lader gehangen? Heb je de batterij er al eens uitgehaald en opnieuw in het toestel gedaan?

Gaat het om de S3? Zou je mij anders het IMEI nummer willen sturen via een privébericht? Dan kan ik het reparatiedossier erbij pakken! 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

We zien dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht. Ervaar jij probemen met je Samsung? Neem dan een kijkje in dit topic. Je vindt er allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Mochten deze tips niet werken dan kun je jouw toestel ter reparatie aanmelden.

Reageer