Vraag

Samsung galaxy s4 100 euro cashback pakbon

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 27 reacties
Beste t-mobile,

Vandaag heb ik mijn samsung galaxy s4 ontvangen na vervroegd contractverlenging.

Ik wil nu graag meedoen aan de actie 100 euro cashback van samsung.
Hier wordt gevraagd om het volgende: Een duidelijke kopie van uw kassabon (met daarop de naam van de dealer, de aankoop datum, en aangekochte model)

vervolgens staat daar onder het volgende: bewijs van verzending, bestelbonnen, of onlinebetaalbewijzen worden niet geacepteerd slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van aankoop.

Omdat ik mijn Product besteld heb via de telefonie, heb ik alleen een pakbon ontvangen.

Geld deze als als een kassabon of factuur als geldig bewijs van aankoop?

Met vriendelijke Groet,

Richard van Eenennaam

24 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @diax

Het kan soms zijn dat Samsung de Cashback niet accepteerd i.v.m. de pakbon. 
Je zou even contact op moeten nemen met de firma waarbij je de S4 hebt gekocht. 
Je moet vragen of ze je de factuur op willen sturen. ;)
Als je die hebt, dan kan het zeker niet mis gaan. 

Groet Leroy, 
Reputatie 2
Hey dat is het hem juist, ik heb hem vis de telefoon bestelt bij t-mobile zelf.
Reputatie 6
Badge +13
Dan zou je even contact op moeten nemen met de T-Mobile klantenservice door naar 1200 te bellen. 

Ik ben zelf namelijk geen medewerker van T-Mobile. 😛
Reputatie 2
Snap ik, daarom wacht ik op een mod die mij wel hier antwoord op kan geven
Reputatie 6
Badge +13
Ik zal even een aantekening maken zodat er een moderator reageerd! ;)
Het duurt maximaal 48 uur voordat er een moderator reageerd. 
Reputatie 2
Top bedankt
Reputatie 4
Badge +3
@diax, Samsung moet de pakbon gewoon accepteren want dat is ook een 'soort factuur'. Heeft Samsung aangegeven deze niet te accepteren? Ik hoor graag van je!
Ik volg deze even want ik heb precies dezelfde vraag 🙂 Vandaag mijn S4 binnen gekregen en natuurlijk wil ik die €100 niet laten liggen!! Contact met Samsung heeft tot nu toe niet het gewenste resultaat opgeleverd, die geven aan dat een pakbon geen factuur is.
Reputatie 6
Badge +13
@Ysammar @Sanne_O @diax

Op de promotie pagina van Samsung wordt aangegeven: 
''Bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.'' De kans bestaat dat ze de pakbon niet accepteren. Je zou het gewoon moeten proberen, als ze het niet accepteren dan neem je daarna contact met ze op en stuur je evt. de factuur na. ;)

Meer info vind je hier: http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s4-100-retour/voorwaarden.html
Ik zou ook graag horen hoe dit werkt in het geval je online de S4 hebt aangeschaft. In het formulier van Samsung moet je "dealer plaats" en "dealer firma" invullen. Kan je alleen maar mee doen aan deze actie als je de S4 in een winkel hebt gekocht?
Beste T-Mobile,

Ook ik zit met dit probleem.

Voordat ik mijn telefoon ging verlengen heb ik online contact gehad met één van uw medewerkers (Sjoerd).
Hij vertelde mij dat ik een factuur kreeg zodra ik de telefoon ging bestellen.

Sturen julle het factuur van aankoop op? Ontvang ik deze in mijn mail?
Of komt dit Factuur bij mijn overige maandelijkse facturen te staan bij Mijn T-Mobile?

Ik hoor graag van u.

Mvg, 

Eline
Zou een moderator wellicht kunnen reageren?
Ook ik heb mijn abonnement verlengd en heb de S4 inmiddels ontvangen. Graag reactie over hoe de 100 euro retour het beste geregeld kan worden.

Groet!
Pauline
Dealer is T-Mobile en als Plaats zou je Den Haag in kunnen vullen...

Samsung is op de site heel duidelijk wat je moet opsturen  dus GEEN pakbon maar gewoon een echte nota. (tenzijj T-Mobile met Samsung een regeling heeft dat bij online bestelde toestellen een pakbon als nota telt)

Ook bij andere merken (Huawei bijvoorbeeld) wilt men gewoon de gevraagde papieren zien (kopie)  dit om fraude te voorkomen.
Je krijgt een deel van het betaalde bedrag terug, een nota is een bewijs dat je betaald heb een pakbon is een bwijs dat men iets geleverd heeft gekregen en het zou dus zomaar kunnen dat er nooit voor dat product betaald is.....

De belasting ziet een pakbon ook niet als een nota..... (om maar een voorbeeld te noemen)  Als ik iets bestel zit meestal de pakbon op de verpakking en de nota netjes IN de verpakking.... maar dan moet de leverancieer natuurlijk wel een nota meesturen.....  Een nota kan natuurlijk ook online verzonden worden en uitgeprint en dan naar Samsung worden gestuurd.....
Reputatie 2
T-mobile gebelt, hun gaven aan dat het met de pakbon ook kan. Factuur trouwens deze weel binnen gekregen. Dus ik stuur hem maar nogmaals op voor de zekerheid.

Volgens mij was ze er niet zeker over.
Reputatie 4
@all

Een pakbon is echt voldoende zoals mijn collega's hierboven ook gemeld hebben. Op de pakbon staat exact de info die zij nodig hebben. Ook met andere acties is dit nooit een probleem geweest.
Hallo allemaal,

Ik heb net een Samsung Galaxy S4 gekocht. Nu was er een actie dat als je voor 30-04 een samsung s4 kocht, je 100 euro retour zou krijgen. Ik ben nu bezig met het formulier invullen alleen vragen ze naar de dealerplaats. Ik heb mijn samsung online gekocht dus ik heb geen plaats, toch is het een verplicht veld. Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat ik dan hier moet invullen??
Ook vragen ze naar een kassa bon waarop duidelijk de naam van de dealer, aankoopdatum en het aangekochte model op staat. Ook deze heb ik niet. Weet iemand wat ik dan wel op kan sturen?
Je hebt het toestel wel al ontvangen?

Dan zat er een pakbon bij, dat is het aankoopbewijs. Waarschijnlijk staat op die pakbon ook wel een afzenderadres (vermoedelijk T-mobile Den Haag oid, daar zit het hoofdkantoor).
Reputatie 3
@ Myrniejj

Welkom op het T-Mobile Forum!

Gwendolyn70 heeft je het juiste antwoord gegeven. Op de pakbon vind je alle informatie en deze kun je opsturen als aankoopbon. Heb je de pakbon nog in bezit? Indien nodig kan ik een nieuwe voor je opsturen. Het enige wat ik dan nodig heb is het IMEI-nummer van jouw Samsung Galaxy S4.
Ik ben opzoek naar dat formulier! Het lijkt alsof samsung deze van de site heeft gehaald. Weet iemand waar ik die kan krijgen?
Ik kan hem ook niet meer vinden, gisteren nog wel, het is een actie van samsung zelf. Heb je de vraag ook aan Samsung gesteld?
Reputatie 6
Badge +13
@vmdevries

Deze bedoel je? 
http://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s4-100-retour/deelnemen.html
Je hebt nog t/m 15 mei de tijd. 
ik heb m'n samsung galaxy s4 net binnen. Ik heb hem telefonisch besteld op 29 april. Alleen staat op de pakbon 9 mei.....  Ik heb de email geprint en meegestuurd als bewijs dat ik hem echt 29 april besteld heb.
Telefonisch is er gezegd dat het geen probleem is toen ik hem bestelde maar toen dacht ik nog dat ik een factuur zou krijgen waar als aankoopdatum 29 april zou staan.
Iemand een idee hoe hier mee om gegaan wordt?
Reputatie 2
@Leoanne
Excuses voor de late reactie.
Ik begrijp je vraag maar ik kan deze niet voor je beantwoorden omdat dit om een actie vanuit Samsung zelf gaat.
Daarnaast is het niet mogelijk om de datum op de pakbon aan te passen naar de besteldatum.
Deze Actie is enkel geldig op de aantal modellen, heb je het promotiemodel al gecontroleerd?
Het beste kun je deze vraag stellen bij Samung door met hun contact op te nemen, zij kunnen je zeker het juiste antwoord geven.
Heel veel succes ermee, ik zal voor je duimen.

Reageer