Beantwoord

Samsung Galaxy S4

Mijn Samsung Galaxy S4 werkt e tot net gewoon zoals het moet. Ik was een berichtje aan t tikken en ineens valt hij uit en blijft het scherm zwart. Enige wat ik zie is tijdens t opladen een rood lichtje (dat ook wel eens uitvalt) bovenaan het scherm links. Heb batterij er al uit gehaald en ook de trillingen voel ik als ik hem aan en uitzet......wat kan ik nog doen ?? 😞
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 juli 2015, 21:55

@HaraldJa

Ik snap je punt (en ben nu vast heel vervelend, weer een reactie 😉 ), maar je kan niet voorkomen dat mensen verdergaan in iemands topic, da's heel normaal op een forum. Het kan zelfs na een jaar (of langer) opeens gebeuren dat iemand een tip of vraag post.

Die meldingen echter, daar kan je wel wat aan doen. Als je het forum op een computer bekijkt (of via de knop 'menu' desktopmode forceren op de telefoon), heb je rechts bovenaan de pagina een menu zitten. Daar staat "Mijn Favorieten" en daar kun je dit topic verwijderen. Dan krijg je geen e-mails meer.

Als je helemaal geen e-mails wilt, moet je in hetzelfde menu rechtsbovenaan en dan op instellingen klikken. Daar staat ergens de optie om topics automatisch bij je favorieten te zetten. Vinkje op uit zetten en weg zijn de e-mails. :)

Sorrie voor de melding, maar ik wilde je toch even van de optie bewust maken. 😃

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi HaraldJa, welkom op het forum.

Doet de telefoon nog steeds niet veel? Alleen aan gaan, maar met zwart beeld?

Zou je de batterij (en eventueel simkaart en sd-kaart) er nog eens uit kunnen halen en dan (zonder de batterij in het toestel) minimaal 10 seconde de powerbutton in willen drukken. Daarna je batterij (en kaarten als je die eruit had gehaald) er weer in doen en kijken of het toestel dan wel aan gaat.

Anders zou je 'm even een tijdje in uitgeschakelde toestand aan de lader kunnen leggen om te zien of 'ie daarna wel weer iets doet.

Laat de resultaten maar weten, dan kunnen we meedenken. (In het ergste geval zal het scherm vervangen moeten worden.)
Kaassausje,

Nog steeds zelfde probleem....aan de lader had ik hem inderdaad al gehangen, net dat trucje van alles eruit, powerknop indrukken en alles weer erin gedaan.......toestel gaat aan (trillingen) , ik hoor zelfs whatsappjes/fb berichten etc binnenkomen, maar scherm blijft zwart.
Ik ga vanmiddag hem laten maken, er zou volgens een expert een nieuwe ´unit´ in moeten. Helaas is de garantie net 2 maanden er af.
Reputatie 7
Badge +20
Hey HaraldJa,

Zonde dat de suggestie van Kaassausje niet heeft geholpen! :S

Hoe is het uiteindelijk bij de expert gegaan? Werkt alles nu weer? Wat was er uiteindelijk mee aan de hand?

Hopelijk is alles nu weer in orde! 🙂
Er is een nieuwe ´unit´ ingezet. Het scherm/display was kapot maar ze konden niet zien waardoor het gekomen was. Nu werkt hij weer zoals het moet.
Dat soort dingen kan van alles zijn: fabricagefout, telefoon vaak laten vallen, telefoon in de broekzak en tegen van alles aan knallen, telefoon die te lang klem zit.. Er zijn talloze redenen in die richting.

Fijn dat de expert het probleem heeft kunnen verhelpen. 🙂 Is het via een onofficiële weg gerepareerd? (Dan vervalt je garantie.)
Vaak laten vallen valt al af, want dat is me maar 1 keer gebeurd in 2 jaar tijd (resultaat scherm kapot hehe). Ik was aan het fb-en en ineens was mijn scherm zwart. Qua garantie, die was helaas al er vanaf.......maar ja hij is gemaakt nu. Thx voor de reacties !
ik heb sinds vanavond dat mijn telefoon niet meer oplaad. vanmiddag liep mijn batterij heel snel leeg!! andere oplader lukte ook niet, dus wat nu?? ik las ergens van ja gewoon 3 uur op de oplader laten leggen
Hoi mandygackstatter, welkom op het forum.

Wat heb je allemaal al geprobeerd en wat waren de resultaten?
Heren, dames

Maak even nw topic aan, ik kreeg steeds nu meldingen dat er een reactie is geplaatst. Mijn probleem is al opgelost hehe. Mandy veel succes met het vinden van een oplossing....Greetzzz
@HaraldJa

Ik snap je punt (en ben nu vast heel vervelend, weer een reactie 😉 ), maar je kan niet voorkomen dat mensen verdergaan in iemands topic, da's heel normaal op een forum. Het kan zelfs na een jaar (of langer) opeens gebeuren dat iemand een tip of vraag post.

Die meldingen echter, daar kan je wel wat aan doen. Als je het forum op een computer bekijkt (of via de knop 'menu' desktopmode forceren op de telefoon), heb je rechts bovenaan de pagina een menu zitten. Daar staat "Mijn Favorieten" en daar kun je dit topic verwijderen. Dan krijg je geen e-mails meer.

Als je helemaal geen e-mails wilt, moet je in hetzelfde menu rechtsbovenaan en dan op instellingen klikken. Daar staat ergens de optie om topics automatisch bij je favorieten te zetten. Vinkje op uit zetten en weg zijn de e-mails. :)

Sorrie voor de melding, maar ik wilde je toch even van de optie bewust maken. 😃
Ga ik dat doen.....thx Kaassausje.......erg attent en dan te weten dat ik niet van kaas hou hehe

Reageer