Beantwoord

Samsung Galaxy S4 GT-I9505

• 13 mei 2016
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

Hallo lezer,

Vandaag was mijn te telefoon uitgevallen en nu start hij niet meer op en reageert op niks.
Alleen als ik de batterij verwijder en hem erin doe laat hij kort het het beeld zien van "Samsung Galaxy S4 GT-I9505"

Ik zelf heb al geprobeerd met de oplader, met de laptop en langdurig en de batterij te verwijderen hierbij.
De telefoon reageert zelf niet op bepaalde knop combinaties die normaal wel mogelijk waren.

Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

Met vriendelijke groet,

Tjerk
icon

Beste antwoord door Sam- 15 mei 2016, 14:54

Hi Tjerk,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat balen dat je Samsung niet meer aan gaat. Ik zie dat er inmiddels al met je mee is gedacht. Jammer dat er nog geen oplossing is gevonden.

Ik vermoed dat dit probleem alleen opgelost kan worden door je telefoon op te laten sturen voor een reparatie. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Meer informatie over het aanbieden van je telefoon ter reparatie staat ook in het bovenstaande topic. Mocht je aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

5 reacties

volume home en start knop alle 3 in een keer in drukken en 10 sec vasthouden
bij mij is het opgestart
volume home en start knop alle 3 in een keer in drukken en 10 sec vasthouden
bij mij is het opgestart

Ik ben bekend met alle knop combinaties
Reputatie 3
Heb je toevallig de mogelijkheid om het met een andere accu te testen? Het klinkt alsof de accu misschien zijn beste tijd gehad heeft.
Heb je toevallig de mogelijkheid om het met een andere accu te testen? Het klinkt alsof de accu misschien zijn beste tijd gehad heeft.

Had ik ook moeten vermelden in het eerste bericht, maar heb ik ook al geprobeerd
Reputatie 6
Badge +17
Hi Tjerk,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat balen dat je Samsung niet meer aan gaat. Ik zie dat er inmiddels al met je mee is gedacht. Jammer dat er nog geen oplossing is gevonden.

Ik vermoed dat dit probleem alleen opgelost kan worden door je telefoon op te laten sturen voor een reparatie. Voordat je dit doet wil ik je eerst vragen om een kijkje te nemen in het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic.

Meer informatie over het aanbieden van je telefoon ter reparatie staat ook in het bovenstaande topic. Mocht je aanvullende vragen hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer