Beantwoord

Samsung Galaxy S4 krijgt kuren na 3 jaar

• 5 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Ik had voorheen een tweejarig abonnement met de samsung galaxy S4, met aansluitend een simonly abonnement voor een jaar. Ik heb dit toestel nu bijna 3 jaar. Ik krijg steeds vaker dat de telefoon uitvalt bij nog 20% batterij, ondanks dat deze een paar maanden geleden vervangen is. En ik krijg af en toe de melding 'plaats sim kaart' terwijl het toestel aan is en de simkaart erin zit. Ook valt soms om de paar seconden de verbinding weg, waarbij het 4G en het belsignaal word vervangen met het rondje met streep er doorheen.

Is mijn telefoon aan het aftakelen?
icon

Beste antwoord door stef1411 5 oktober 2016, 17:53

Goede dag!!

Heb je al geprobeerd om terug te zetten naar fabrieksgarantie instellingen? Dit klinkt als software problemen. Als je niet weet hoe het moet vraag maar en we leggen het voor je uit. Maak wel een back-up want dan ben je alles kwijt.
Groet Stefan
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Goede dag!!

Heb je al geprobeerd om terug te zetten naar fabrieksgarantie instellingen? Dit klinkt als software problemen. Als je niet weet hoe het moet vraag maar en we leggen het voor je uit. Maak wel een back-up want dan ben je alles kwijt.
Groet Stefan
Reputatie 7
Badge +15
Hey ElRobino,

Lijkt er inderdaad op dat je toestel niet helemaal meer goed mee wilt werken. Had je de tip van Stef al gezien? Het terugzetten naar de fabrieksinstelling kan vaak een hoop problemen oplossen. In dit forumtopic vind je nog meer tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Houd je ons op de hoogte hier? :8

Reageer