Beantwoord

Samsung Galaxy S4 laadt slecht op

• 22 mei 2016
  • 1 reactie
  • 551 Bekeken

Hallo,

Afgelopen winter heb ik voor mijn samsung galaxy s4(inmiddels bijna 2 jaar oud) een nieuwe batterij besteld, omdat mijn oude snel leeg raakte en langzaam werd opgeladen. Ik laad mijn telefoon altijd 's nachts op en de afgelopen weken 's ochtends als ik opsta is de batterij maar voor de helft opgeladen. Ik heb de afgelopen week verschillende opladers geprobeerd maar de uitkomst is steeds gelijk. Overdag leg ik mijn telefoon aan de lader van de samsung tablet en dan is de batterij wel binnen een uur compleet opgeladen. Moet ik een gelijke oplader als voor de tablet aanschaffen of is dit anders op te lossen?

Bij voorbaat dank, Groet Mart
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 mei 2016, 11:21

Hoi Mart, welkom op het klantenforum.

Als de telefoon wel goed oplaadt met de oplader van je tablet, lijkt de rest niet toereikend genoeg. Heb je enig idee hoeveel mAh de kabels en de wallchargers als output hebben?

In feite zou een mindere output óók gewoon 100% moeten opladen, het kan dus zijn dat je telefoon continue 'wakker wordt' waardoor het toch niet gaat zoals het moet. Als je met de oplader van de tablet wèl 100% op kan laden, gebruik die kabel dan.

Denk ook aan andere dingen: de kabels van Samsung 'klikken' zich vast in de usb-connector, een goedkoop kabeltje van bijvoorbeeld de action doet dat niet, die tik je er heel makkelijk uit. Ook de nodige hoeveelheid stof IN de connector van de telefoon kan ervoor zorgen dat het opladen wordt bemoeilijkt.

In dit topic zijn ook nog een paar tips genoemd. Misschien heb je daar ook iets aan. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Mart, welkom op het klantenforum.

Als de telefoon wel goed oplaadt met de oplader van je tablet, lijkt de rest niet toereikend genoeg. Heb je enig idee hoeveel mAh de kabels en de wallchargers als output hebben?

In feite zou een mindere output óók gewoon 100% moeten opladen, het kan dus zijn dat je telefoon continue 'wakker wordt' waardoor het toch niet gaat zoals het moet. Als je met de oplader van de tablet wèl 100% op kan laden, gebruik die kabel dan.

Denk ook aan andere dingen: de kabels van Samsung 'klikken' zich vast in de usb-connector, een goedkoop kabeltje van bijvoorbeeld de action doet dat niet, die tik je er heel makkelijk uit. Ook de nodige hoeveelheid stof IN de connector van de telefoon kan ervoor zorgen dat het opladen wordt bemoeilijkt.

In dit topic zijn ook nog een paar tips genoemd. Misschien heb je daar ook iets aan. 🙂

Reageer