Beantwoord

Samsung Galaxy S4 loopt vast en start dan opnieuw op

hoi, wie kan me helpen.
mijn galaxy s4 loopt steeds vast en start dan opnieuw op.
heb m al teruggezet naar fabrieksinstellingen. helpt niet.
net naar de tmobile shop geweest, werd me geadviseerd om via kies te updaten.
maar hij zegt dat ie al geupdate is.
baal er flink van .
weten jullie iets?
groetjes, denise
icon

Beste antwoord door WillemE 3 oktober 2013, 10:41

@ denisedrift

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ik kan me erg goed voorstellen dat je hier flink van baalt! 😞 Op het moment dat de laatste software op het toestel staat en je hebt de fabrieksinstellingen herstelt, kan je zelf niets meer doen. Ik raad je aan om via ons een beroep te doen op de 24 maanden fabrieksgarantie en een reparatie te starten.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 4
@ denisedrift

Welkom bij de T-Mobile Community!

Ik kan me erg goed voorstellen dat je hier flink van baalt! 😞 Op het moment dat de laatste software op het toestel staat en je hebt de fabrieksinstellingen herstelt, kan je zelf niets meer doen. Ik raad je aan om via ons een beroep te doen op de 24 maanden fabrieksgarantie en een reparatie te starten.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van je!
Hoi.

ja ik ga m maandag maar naar de tmobile shop brengen voor reparatie.
ben er alleen wel bang voor dat ik m dan 2 weken kwijt ben. Ze vervolgens hetzelfde doen als wat ik al gedaan heb. Resetten en updaten.( dit werd mij namelijk verteld in de winkel.)
en dat ik m dus weer hetzelfde terugkrijg. En ik er vervolgens weer mee terug kan
Reputatie 4
@ denisedrift

Bedankt voor je reactie! De reparateur zal het probleem voor jou gaan oplossen. Aangezien een update en een reset van de fabrieksinstellingen het probleem niet heeft verholpen, zullen ze dus een andere handeling moeten verrichten. Dat de reparateur alleen maar de fabrieksinstellingen reset en updates uitvoert, is dus onzin! 😉

Het is echter wel zo, dat een heel groot gedeelte van de problemen vaak worden verholpen doordat de reparateur dat uitvoert. Omdat jij dit al hebt uitgeprobeerd zal dit in jouw geval niet zo zijn. Ik raad je aan om de reparatie even af te wachten en laat nog maar even weten hoe het is verlopen! 🙂
Nou ik heb mijn telefoon binnen 5 dagen al terug. En wat is er gedaan. Een software update. Terwijl ik uitgelegd had dat ik dat al gedaan had. En met als gevolg dat mijn telefoon gewoon nog steeds vastloopt en uitvalt.

baal hier zo van. Kan ik m weer weg gaan brengen
Reputatie 4
@ denisedrift

Hmm ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.. Dat is inderdaad slordig! 😞 Laat maar even weten hoe de reparatie de tweede keer is afgelopen!
Reputatie 7
Badge +9
Gebruik je een MicroSD?

Zo niet: Waarschijnlijk is het een probleem met de processor. Er zijn wat S4's die een slecht contactpunt tussen de CPU en het moederboard hebben.
Nou nu heb ik hem weer terug. En ze kunnen geen defect vinden. Ik gebruik m 5 minuten en hij loopt weer vast. Sorry maar het word nu toch echt vervelend. Kan ik m zeker weer voor de 3e x wegbrengen en 2 weken kwijt zijn. Ja en dat de batterij miss ook eens nagekeken moest worden stond erbij. Die is de vorige keer meegestuurd! Nou ik hoop dat iemand van tmobile me hier kan helpen. Want ook word je nou ook niet echt geinteresseerd geholpen hier in de winkel. En als ik nu voor de 3e x terugmoet!
Het is door Samsung ook al erkent dat het om een batterij probleem gaat. Het hele internet staat vol met mensen met dezelfde klachten (waaronder ook ik) en resetten etc zorgt er alleen maar voor dat je alles kwijt bent wat op je telefoon stond. Als je Samsung benaderd of naar een service punt gaat dan zou je een nieuwe batterij moeten krijgen als het goed is. Waarschijnlijk staat jouw batterij ook een beetje bol?
Mijn batterij is meegestuurd en getest. Was goed. Of is er dan wat anders mee? Kan ie daardoor vastlopen?
Nou heb gekeken. Mijn batterij is niet bol. Hij valt ook niet zomaar uit. Hij loopt eerst vast. Dat duurt even. En dan start ie opnieuw op
Reputatie 4
@ Jordy de water

Vervelend dat je deze problemen ervaart! Wanneer je de fabrieksinstellingen herstelt worden inderdaad alle gegevens op het toestel gewist. Je kan via Samsung Kies echter een back-up maken en deze terugzetten nadat je het toestel hebt gereset. In onze Toestelhulp staat stapsgewijs beschreven hoe je dit doet. Laat je even weten of het is gelukt?
Reputatie 4
@ denisedrift

Hmm, ik kan me voorstellen dat je van deze situatie baalt! 😞 Ervaar je momenteel nog steeds dezelfde problemen? Spelen de problemen ook op bij het 'kale' toestel, dus wanneer je de eventuele back-up nog niet heb teruggeplaatst? Ik hoor graag van je!
@willemE

ja ik had m 5 min in gebruik toen ie terug was en hij zat alweer vast. En gebeurt paar x per dag. En lijkt alsof t steeds erger word. Ik heb geen back up teruggezet. Het gebeurt dus ook als ik m net terug heb . En er nog niks op gezet heb
Zelfde probleem met mijn samsung galaxy s4.
Reputatie 4
@ kaan58

Welkom op het T-Mobile Forum!

@ denisedrift en kaan58

Ik heb even wat uitgezocht en ik wil jullie vragen om naar een Samsung Service Center te gaan. Samsung geeft aan dat er dan kosteloos een nieuwe batterij wordt verstrekt. Op die manier kunnen we achterhalen of het probleem hiermee te maken heeft.

Mochten jullie niet in de gelegenheid zijn om een service center te bezoeken, dan kan je via ons ook een reparatie in gang zetten. Dan zijn jullie het toestel echter wel een tijdje kwijt en ik zie dat jullie allebei dicht in de buurt van een service center wonen. Laat maar even weten of het is gelukt! 🙂
@willemE

niet lullig bedoeld maar ik ben de komende week zoiezo niet in de gelegenheid om daarheen te gaan. tis niet om de hoek.
moet ik zelf maar regelen dat mijn telefoon in orde is. sorry vind ik niet helemaal oke.

maar goed dat buiten beschouwing. ik heb net contact gehad met samsung en die zeiden idd over het batterijprobleem.
maar dan staat je batterij bol.

en dat is bij mij niet het geval en word ik dus weer naar jullie verwezen.

ja sorry ik wil echt niet onaardig doen, maar baal hier ontzettend van. heb m nu 4 maanden. heb gewoon recht op een normaal toestel

maar als ik een reparatie via hier opstart hoe werkt dat? moet je m dan ook wegbrengen?
en hoe komt mijn hele verhaal erbij te staan? zodat ik m nu wel een keer gerepareerd terug krijg?
Reputatie 4
@ denisedrift

Ik gaf het advies om dat een ander forumlid dezelfde problemen als jij had en een nieuwe batterij via het Samsung Service Center het probleem had opgelost! Ook zag ik in de klantgegevens dat je in Utrecht woont en daar zitten ook twee Samsung Servicecenters, vandaar! Het leek me voor jou wellicht de handigste/snelste oplossing.

Je kan via onze website een reparatie opstarten. Via deze link vind je alle benodigde informatie over de procedure. Je kan zelf de klachtomschrijving toevoegen en je dient het toestel per post op te sturen. Het is eventueel ook mogelijk om een reparatie op te starten via de T-Shop, zorgt dan wel dat je jouw aankoopbewijs meeneemt. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Niet altijd heeft het te maken met het toestel hardware of software,dat heb ik zelf ondervonden.Voor mijn S4 had ik een HTC Sensation en ook met vast lopen en herstart problemen.
Sommige apps zorgen voor dit probleem.Kijk gewoon welke apps je hebt geinstalleerd toen de problemen zijn begonnen.Dan ligt de oplossing voor de hand 
Reputatie 4
@Bvo

Bedankt voor de tip! :)
Ik hoop dat andere klanten hier ook wat aan hebben.
zoals ik vermelde doet mijn telefoon het ook zonder apps. als ie net gereset is in het reparatiecentrum en er nog geen apps opstaat
dus als de oplossing zo simpel was had ik nu een normale telefoon

ik ga vrijdag mn tel weer wegbrengen. zal laten weten hoe het afloopt
Reputatie 4
@ denisedrift

Bedankt voor je terugkoppeling. Ik hoor graag van je hoe het is afgelopen! 🙂
Ik heb ook het probleem dat mijn s4 elke keer vast loopt, en weer opnieuw opstart. Nu had ik gelezen dat het verwijderen van je sd-kaart zou helpen. En dat helpt bij mij ook, alleen wanneer ik mijn sd-kaart er weer in schuif, begint het gesodemieter weer. Weet iemand hier iets meer over?
Reputatie 7
Badge +9
@Antheman

Je moet je SDkaart formatteren. Kopieer eerst even de bestanden die je wil bewaren naar je PC, schuif dan de kaart in de telefoon, ga naar Instellingen --> Opslag --> SDkaart formatteren. Kopieer daarna een voor een alles terug. (Kijk tussendoor even of je weer problemen krijgt, dan weet je welk bestand de oorzaak is.
Nou na 3 x opgestuurd te zijn geweest is er nu wel wat gerepareerd . En is ie nog niet vastgelopen op uitgevallen. Dus ik hoop echt dat het nu eindelijk verholpen is!
Reputatie 4
@ denisedrift

Bedankt voor je terugkoppeling, fijn om te horen dat je toestel niet meer vastloopt. Houd ons maar even op de hoogte of dit ook zo blijft! 😉

Reageer