Beantwoord

Samsung Galaxy S4 loopt vast en start dan opnieuw op

Toon eerste reactie

35 reacties

Helemaal *****. Ook mijn S4 valt ineens uit terwijl ik aan tafel zit en wil elke keer opnieuw opstarten. Alleen dit lukt niet, en elke keer valt hij weer uit. Als ik hem dan vervolgens aan de lader gooi, dan kan hij wel opstarten. En ik trek me batterij er even uit, en voel ik dat hij een klein beetje bol staat. Ook geeft hij opeens aan dat me batterij helemaal leeg is, terwijl hij nog iets van 70% was..
Behoorlijk ruk als hij pas 4 maanden oud is...
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Bob G

Dat is vervelend! :(

Ik adviseer je om je telefoon niet meer te gebruiken met die accu. 
Je accu staat bol omdat deze kapot is! Als je toch je accu gebruikt dan heb je kans dat je telefoon schade oploopt.

Samsung roept al deze accu's terug. Je moet dan langs een Samsung Service Center. Daar wisselen ze je accu gratis om.
Hier vind je waar er bij jou in de buurt een Samsung Service Center zit: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do

Groet Leroy,
denisedrift schreef:

Nou na 3 x opgestuurd te zijn geweest is er nu wel wat gerepareerd . En is ie nog niet vastgelopen op uitgevallen. Dus ik hoop echt dat het nu eindelijk verholpen is!

Weet je wat ze met jouw telefoon hebben gedaan? Ik heb die van mij ook al een keer opgestuurd en ook nog steeds hetzelfde probleem. Geen kapotte batterij.. Alles geprobeerd. Fabrieksinstellingen, software updates, alles.. Het stomme is ook nog dat mijn garantie ook nog is verlopen. 😠
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nathalie,

Ai, het is natuurlijk nooit fijn als je toestel nog niet werkt na een reparatie. Heb je zelf al een keer je toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen, zonder de back-up terug te plaatsen? Als je dat al hebt geprobeerd, is helaas de enige optie die ik kan bedenken je toestel toch nog een keer opsturen voor reparatie. Heb je je toestel bij ons gekocht of via een andere partij? Het verstandigste is om je toestel via de verkopende partij aan te bieden voor reparatie.

Nog iets anders: ik zie dat je momenteel gebruikmaakt van PrePaid 24/7, de tarieven hiervan vind je terug in deze prijslijst. Tegenwoordig hebben we ook PrePaid Voordeel 50%. Dit nieuwe tariefplan is in de meeste gevallen stukken voordeliger. Gezien jouw opwaarderingen in het verleden, zou je direct kunnen instappen op het PrePaid Voordeel 50% tarief. Op onze website kun je meer lezen over de voordelen van dit tariefplan. Hier kun je ook vinden hoe je jezelf kunt aanmelden.

Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Hoi Thalina!

Ja, dat heb ik ook al geprobeerd. Ik heb hem via studentmobiel gekocht. Bedankt voor de info!
Ik heb mijn tariefplan direct gewijzigd.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nathalie,

Geen dank! Ik zie inderdaad dat je tariefplan is gewijzigd en dat je ook de gratis 200 MB + 100 SMS + 50 minuten hebt ontvangen na je opwaardering! Veel plezier met je gratis tegoed en succes met de reparatie van je toestel!

Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag.
Ik heb hetzelfde probleem.. Nooit meer een Samsung, ik ga weer voor iPhone 🙂 Eerst problemen met uitvallen, SDkaart, nu verticale kleurenlijntjes.. En t-mobile die mij maar van het kastje naar de muur stuurt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Snneke,

Wat jammer dat jij ook problemen ervaart met de Samsung. Ik zie dat je jouw abonnement al mag verlengen. Hoe zou je het vinden om gebeld te worden door onze collega's van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuke aanbieding met een iPhone.

Laat mij weten of je daar interesse in hebt.
Ik heb de aanbiedingen gezien en berekend.. maar ik wil de iPhone 7 tzt dus ik wacht daar geduldig op 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Snneke,

Ah op die fiets! Helaas is er nog niets over bekend..:( Misschien vind je het leuk om hiervoor het Apple gerichten topic in de gaten te houden! ;)

Laat je het weten als we in de tussentijd nog wat voor je kunnen doen? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we je van het kastje naar de muur sturen, als we nog iets voor je kunnen beteken, let me know!

Reageer