Beantwoord

Samsung Galaxy S4 mini apps bijwerken

• 31 januari 2016
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

Reputatie 2
In de appstore worden de apps niet meer goed geüpdatet. Blijft Het bijwerken van apps blijft elke keer hangen op installeren. Telefoon al een soft reset gegeven maar werkt nog steeds niet.wat nu?
icon

Beste antwoord door Amy 2 februari 2016, 11:24

Hey Jellie,

Wat onhandig dat dit niet helemaal goed wilt gaan! Ik heb net even met iemand van Samsung Webcare geschakeld en die gaf aan dat je het beste de volgende stappen even kunt doorlopen:

Instellingen > Applicatiebeheer > Alles > Play Store > Gedwongen stoppen, Cache legen en Gegevens wissen

Wil je laten weten of het na deze stappen weer lukt? Ik ben benieuwd! 😃
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Welke telefoon heb je? Kijk sowieso even na of je nog genoeg ruimte op je telefoon hebt. Als je een iPhone hebt kun je ook via iTunes proberen om de updates binnen te halen.
Reputatie 2
Samsung Galaxy S4 mini.
Nog voldoende ruimte.
Krijg ook geen melding dat er iets mis is.
Wifi uitzetten en op mijn bundel bijwerken helpt ook niet.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jellie,

Wat onhandig dat dit niet helemaal goed wilt gaan! Ik heb net even met iemand van Samsung Webcare geschakeld en die gaf aan dat je het beste de volgende stappen even kunt doorlopen:

Instellingen > Applicatiebeheer > Alles > Play Store > Gedwongen stoppen, Cache legen en Gegevens wissen

Wil je laten weten of het na deze stappen weer lukt? Ik ben benieuwd! 😃
Reputatie 2
Hoi Amy,
Ik heb het meteen geprobeerd maar helaas werkt het niet..kan mijn huidige apps niet bijwerken en ook geen nieuwe toevoegen.
Lijkt wel of mijn telefoon processen op de achtergrond uit blijft voeren maar ergens blijft hangen.
Groetjes Jellie
Reputatie 2
Hoi Amy,
Ik was iets te snel een uur geleden. Het werkt weer! Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jellie.

Goed om te lezen dat het weer werkt!

Als we verder iets voor je kunnen, let us know! 🙂

Reageer