Vraag

Samsung galaxy s4 mini gaat niet meer aan

• 9 juli 2016
  • 6 reacties
  • 2437 Bekeken

Goedemorgen,

Gisterenmiddag liep mijn Samsung galaxy s4 mini vast, het duurde erg lang dus heb ik de batterij eruit gehaald. Mijn telefoon loopt vaker vast en de batterij eruit halen werkte altijd.
Toen ik de telefoon weer aan zette kwam het samsung logo wel in beeld maar daarna ging het beeld op zwart. Ik probeerde de telefoon opnieuw op te starten en toen gebeurde hetzelfde. Toen ik het voor de derde keer wilde proberen deed de telefoon helemaal niks meer. Hij reageert nergens meet op.
de knoppencombimatie voor het resetten werkt niet, ik heb hem eerst een aantal uur laten liggen en daarna de hele nacht opgeladen mar hij doet nog steeds niks. De pc herkent hem ook niet meer.

Is dit een bekend probleem en is dit nog te redden?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Eva Remmen

6 reacties

Hoi Eva,

Ik had vorige weekend precies hetzelfde probleem, eerst waren alle contacten uit mijn telefoon (ook de S4 mini)
Uitgezet en de volgende dag opnieuw gekeken. Ging aan en bleef inderdaad bij het Samsung logo hangen. Na een paar keer proberen deed hij helemaal niks meer. In de winkel was er ook niks meer aan te doen.
Dus helaas een nieuwe telefoon moeten kopen.

Groetjes Inge
Reputatie 7
Badge +9
Kijk even naar de batterij. Staat deze bol of zitten er blaasjes op? Dit klinkt namelijk meer als een gevalletje defecte batterij.

En het is nogal zonde een nieuwe telefoon te kopen als een batterij van 20 euro ook voldoende is. 😉
Klopt inderdaad. Dat zou je nog na kunnen kijken. Ik heb meteen van een precies dezelfde telefoon de batterij geprobeerd en helaas geen verandering.

Het is het proberen waard, stukken goedkoper dan een nieuwe
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Super fijn om te zien dat ShadowLea al een tip heeft gegeven. 🙂

Ik wil jullie ook adviseren om dit topic even door te nemen. Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Soms kan bijvoorbeeld een fabrieksreset al wonderen doen!

Houden jullie ons op de hoogte hier?
Allemaal bedankt voor jullie reactie! Het ligt helaas niet aan mijn batterij, die ziet er nog helemaal prima uit. Als ik mijn batterij in een andere s4 mini stop werkt hij gewoon en een andere batterij in mijn toestel stoppen werkt helaas niet. Ik wilde volgende maand toch een nieuwe, maar omdat ik morgen op vakantie ga kwam dit plotselinge probleem toch best ongelegen. Maar helaas, niks aan te doen. Ik heb nu gelukkig een tijdelijke leen telefoon dus daar kan ik mee vooruit.

Toch bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Eva
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eva,

Aaah wat jammer dat je toestel inderdaad kuren vertoont vlak voordat je op vakantie gaat. Maar gelukkig heb je even een back-up telefoon kunnen regelen zodat je toch nog bereikbaar bent. Geef ons anders een seintje wanneer je weer terug bent dan kan ik een belafspraak maken met onze collega's van de verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod met toestel.

Ik wens je in ieder geval veel plezier op vakantie! 😃

Reageer