Beantwoord

Samsung Galaxy S4 Mini loopt vast, valt uit en wil niet meer aan

• 1 augustus 2015
  • 9 reacties
  • 15834 Bekeken

Mijn S4 Mini liep net vast en toen werd het beeld zwart.
Als ik het wil opstarten trilt het wel, maar het beeld gaat niet aan.
Volumeknop omhoog+aan/uit-knop+homeknop werkt ook niet...
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 1 augustus 2015, 11:06

Goedemorgen @julia_maike_

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Als je je S4 mini oplaadt, gebeurt er dan wat?

Haal je accu er eens uit en houd de aan/uit knop 1 minuut ingedrukt.
Plaats je accu vervolgens weer terug en zet je telefoon aan.

Als je een hard-reset wilt doen of je cache wilt wipen, dan moet je de Volumeknop omhoog + aan/uit-knop+home knop tegelijk ingedrukt houden totdat je in het blauw ''Recovery booting...'' ziet.

Laat het maar weten! :)

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +13

Als je een hard-reset wilt doen of je cache wilt wipen, dan moet je de Volumeknop omhoog + aan/uit-knop+home knop tegelijk ingedrukt houden totdat je in het blauw ''Recovery booting...'' ziet.

Groetjes,
Leroy

Groetjes,
Leroy

Als ik het aan de lader doe, gebeurt er niets.
De accu eruit halen en aan/uit knop indrukken enz. werkt ook niet.
Volume+aan/uit+home ook nog steeds niet..
Toch bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi julia_maike,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vervelend dat je toestel niet meer aangaat! Gaat de oplaad indicator wel aan zodra je de lader aansluit?
Heb je al eens geprobeerd of een andere lader wél werkt? Heb je geprobeerd om de connectoren waartegen de batterij zit voorzichtig schoon te vegen? Dat kan misschien wel eens helpen!

Houd je ons even op de hoogte? 🙂
ik ben ook wel benieuwd, hetzelfde probleem!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi jhs,

Welkom op het T-Mobile forum! Heb je alle bovenstaande tips al geprobeerd? Laat even weten wat je bevindingen zijn dan kunnen we wat gerichter op zoek naar een oplossing. 🙂
Hier hetzelfde probleem heeft iemand enig idee wat het kan zijn. heb ook al van alles geprobeerd. Hij start niet meer op. Geeft geen oplaadindicator aan, zowel bij de pc als in een stopcontact niet. andere batterij helpt niet, maar als ik de batterij in een andere samsung mini s4 doe dan start het wel op, dus ligt niet aan de batterij. harde reset al geprobeert, batterij eruit gehad een tijdje een hele avond onder stroom niks blijkt te helpen. Las wel iets op internet dat dan het moederbord kapot zou kunnen zijn. Hopelijk is dat niet het geval en is hij gewoon te maken.
Reputatie 7
Badge +9
Als de batterij vervangen en een harde reset niets opleveren, ligt het probleem helaas inderdaad op het moederbord.

Het beste kun je een reparatieaanvraag doen.
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem, tijdens whatapp liep hij vast en ging na ongeveer 1 minuut uit en daarna alleen maar ff trillen na het bedienen van de aan uit knop en verder niets. Dit lijkt mij toch meer een structureel probleem dan een incident.
Wat kan T-mobile hier aan doen? Op deze s4 mini zit ook firmware wat door T-mobile aangepast is.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Sabrev45,

Al het bovenstaande heeft dus niets voor je opgeleverd?

Als je telefoon helemaal geen teken van leven meer geeft dan raad ik je aan het toestel ter reparatie aan te bieden. Je kunt eventueel ook langs een Samsung Service Center, maar die ligt ook niet gelijk bij je om de hoek zie ik..

Mocht je nog verdere vragen hebben over de reparatie of iets anders, laat het dan weten!

Reageer