Beantwoord

Samsung galaxy S4, start niet meer op/valt uit

• 14 februari 2016
  • 6 reacties
  • 8193 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn Samsung Galaxy S4 valt sinds een aantal dagen heel raar uit.

Mijn mobiel start soms alleen op als ik de batterij eruit haal en deze weer erin stop, vervolgens krijg ik het begin logo te zien van Samsung maar valt daarna gelijk weer uit.. Ik heb al geprobeerd het internet af te zoeken maar nog niet tot een oplossing gekomen.

Wat ik al geprobeerd heb is om de power, home en volume down knop in gedrukt te houden tijdens het opstarten, ook heb ik dit geprobeerd met de volume up knop geprobeerd maar niks helpt. Ook is het niet mogelijk om mijn mobiel aan mijn computer te koppelen, dit vanwege dat hij gelijk uitvalt en niet herkent wordt door mijn computer.

Heel soms start mijn mobiel nog wel op maar zodra de power knop (per ongeluk) indruk krijg ik het normale scherm van uitzetten/opnieuw opstarten/ vliegmodus etc. maar enkele secondes later valt hij dan gelijk uit. Hierdoor krijg ik het vermoeden dat misschien mijn power knop vast loopt?

Hopelijk weet een van jullie een oplossing,
Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dennis
icon

Beste antwoord door Amy 16 februari 2016, 09:59

Hey Dennis,

Flink balen dat je toestel niet meer naar behoren werkt!

Normaliter stuur ik iedereen door naar dit topic maar als ik het goed begrijp krijg jij jouw toestel ook niet meer helemaal goed aan!

Zou je eens willen checken of jouw power-button misschien kapot of een beetje ingedrukt is? Wanneer je de power button namelijk ingedrukt houdt gaat je toestel automatisch rebooten. Mocht dit niet het geval zijn zou je dan eens willen checken of je batterij misschien een beetje bol staat? In het begin van dit topic kun je terug vinden hoe je ziet of je batterij misschien stuk is. In dat geval kan een andere batterij vaak al de oplossing zijn.

Ik ben benieuwd of je wat aan deze tips hebt Dennis! Houd je ons op de hoogte hier? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Dennis,

Flink balen dat je toestel niet meer naar behoren werkt!

Normaliter stuur ik iedereen door naar dit topic maar als ik het goed begrijp krijg jij jouw toestel ook niet meer helemaal goed aan!

Zou je eens willen checken of jouw power-button misschien kapot of een beetje ingedrukt is? Wanneer je de power button namelijk ingedrukt houdt gaat je toestel automatisch rebooten. Mocht dit niet het geval zijn zou je dan eens willen checken of je batterij misschien een beetje bol staat? In het begin van dit topic kun je terug vinden hoe je ziet of je batterij misschien stuk is. In dat geval kan een andere batterij vaak al de oplossing zijn.

Ik ben benieuwd of je wat aan deze tips hebt Dennis! Houd je ons op de hoogte hier? 🙂
Hoi Amy,

Dankje voor je reactie.
Ik heb even gekeken met de batterij of dit het probleem was, maar dit lijkt niet het geval...
De batterij doet het in een toestel van iemand anders en een andere batterij in mijn toestel helaas niet..

Waarschijnlijk is idd mijn power button een beetje ingedrukt.. Ik kan mijn mobiel soms aankrijgen voor een tijdje door heel vaak de power button achter elkaar in te drukken en wanneer deze trilt los te laten en de home knop in te drukken, hier krijg ik het start scherm van samsung, soms duurt het 1 seconde en valt dan uit of soms 4 seconde en valt vervolgens alsnog uit. Na heel vaak proberen blijft het samsung scherm even staan en start vervolgens verder op met het T-Mobile scherm en krijg ik mijn mobiel eindelijk aan. (Duurt soms een half uur voordat ik het voor elkaar krijg)

Dit gebruik ik maar voor nu als tijdelijke noodoplossing maar denk niet dat dit normaal is. Zou jij misschien weten wat ik zou kunnen doen aan een (half) vast zittende power button?

Met vriendelijke groet,

Dennis
Reputatie 6
Badge +17
Hi Dennis,

Bedankt voor je uitgebreide reactie en uitleg! Zo te lezen ligt het inderdaad aan je power-button. De noodoplossing die je noemt lijkt mij niet heel praktisch! 😉 Ik wil je adviseren om even langs een Samsung service center te gaan. Daar kunnen ze dan even kijken of ze het probleem kunnen oplossen. Anders kun je je toestel aanbieden ter reparatie bij de externe dealer waar je het toestel hebt gekocht.

Houd je ons op de hoogte?
Dankjewel,

ik ga dit binnenkort even doen en dan zal ik jullie via hier op de hoogte houden.

Groetjes,

Dennis
Dennis,

Ik heb sinds gisteren exact het zelfde probleem met mijn telefoon.
Hij heeft het nog 1 keer een uur gedaan maar toen ik de power button aanraakte was het direct afgelopen. Ben benieuwd of ze het nog kunnen maken.
Vandaag eerst een nieuwe accu gehaald, maar dat heeft niet geholpen
Reputatie 7
Badge +20
@Dennis

Ik ben erg benieuwd! Laat het ons ook weten als we iets voor je kunnen doen in de tussentijd!

@PWW84

Heel vervelend om te lezen dat je hetzelfde ervaart! :S

Ik raad je dan hetzelfde aan als Thalina bij Dennis heeft gedaan. Je kunt dus langs een Samsung Service Center gaan, als dit in de buurt is, en anders het toestel ter reparatie opsturen.

Hopelijk wordt het bij jou ook snel opgelost, dit werkt zo niet natuurlijk!

Reageer