Beantwoord

Samsung galaxy s4 valt uit

• 18 november 2013
  • 8 reacties
  • 2912 Bekeken

Ik heb 4 maanden geleden een s4 gekocht en sinds vorig week valt hij telkens uit terwijl de accu is opgeladen. En als ik hem wil aan zetten springt hij bij het begin scherm weer uit. Het toestel gaat alleen weer aan als ik hem aansluit aan de adapter. Ik merk ook dat de accu een beetje bol staat. Ook heb ik het toestel gereset op fabrieksinstelling, maar dat heeft niet geholpen. Zijn er nog andere oplossingen of ligt het aan de accu en kan ik een nieuwe krijgen?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 20 november 2013, 11:29

Bolle accus met problemen is een officieel probleem op de S4. Samsung heeft hierover een persbericht uitegegeven.

Als je naar een Samsung Service Center gaat, vervangen ze daar onmiddelijk de accu voor een nieuwe. Dit gaat via Samsung zelf, dus je moet geen aanspraak doen op T-Mobile Garantie.

Service Centra kun je hier vinden: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bolle accus met problemen is een officieel probleem op de S4. Samsung heeft hierover een persbericht uitegegeven.

Als je naar een Samsung Service Center gaat, vervangen ze daar onmiddelijk de accu voor een nieuwe. Dit gaat via Samsung zelf, dus je moet geen aanspraak doen op T-Mobile Garantie.

Service Centra kun je hier vinden: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
Hoi,

Ik heb precies het zelfde probleem sinds een paar dagen doet mijn s4 raar, elke keer bij 31 % batterij valt mijn telefoon uit krijg ik hem dan ook niet meer aan. Tot dat ik mijn oplader op aan sluit! Ik weet nou niet of mijn accu bol staat pff word er helemaal gek door rot telefoon! kreeg ook een heel raar warning met z'n android poppetje dat hij aan het downloaden is ik heb dit namelijk snel weg geklikt! p.s er stond links boven allerlei tekstjes welke type telefoon etc vreemd!

Soms wordt mijn accu ook erg warm, ik heb nog niet mijn telefoon op fabrieksinstellingen gezet want ik weet niet hoe ik een backup van mijn telefoon kan maken ik moet hem soms 2 keer per dag op laden super irritant :mad: :mad:

p.s deze teledoon heb ik sinds juli en nooit problemen gehad sinds begin december kwamen er steeds meer problemen pfff:mad:
Reputatie 6
Badge +16
@daffy1988

Allereerst wil ik je welkom heten op het forum!

Wat balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je hier zo snel mogelijk een oplossing voor wilt hebben.

Je gaf aan dat je jouw toestel nog niet had teruggezet naar fabrieksinstellingen omdat je niet wist hoe je en back-up moest maken. Als je de instructies op deze pagina volgt dan kan je een back-up maken. Daarna kan je de instructies op deze pagina volgen om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Hopelijk wordt hiermee het probleem opgelost! Heel veel succes ermee. 😉
Reputatie 7
Badge +9
kreeg ook een heel raar warning met z'n android poppetje dat hij aan het downloaden is ik heb dit namelijk snel weg geklikt! p.s er stond links boven allerlei tekstjes welke type telefoon etc vreemd!

Dan hield je waarschijnlijk de volume down knop tegelijk ingedrukt met je aanknop. Dat is namelijke de Download modus. Niks mee aan de hand, die doet alleen iets als je de telefoon per usb op de PC aansluit en via een programma software op de telefoon zet. Het download niets uit zichelf.

De accu hoeft niet altijd bol te staan. Alsnog vervangt Samsung gratis voor je de batterij, je moet alleen even er voor langs een service center.
Hoi Razza bedankt!

Ik ben gisteren naar een t-mobile winkel geweest in Amsterdam Zuidoost, ik bleek toch een batterij te hebben die bol stond! Vandaar dat hij steeds uit viel
Ik ben daarna een nieuwe batterij gaan halen gratis! Tot nu toe is mijn telefoon niet meer uitgevallen :D
Ik wil nog ff zeggen dat ik super goed ben geholpen in Amsterdam Zuidoost :)

En ik wil graag een ipad air aanschaffen met 4 g abonnement krijg ik daarnog extra klantenkorting ivm dat ik al klant ben bij tmobile en moet ik dan een nieuwe account aanmaken en krijg jullie ook aanbiedingen?

Ik weet nu hoe ik een backup moet maken 🙂 Ik heb de duurste verzekering afgesloten bij mijn abonnement hoe werkt het als ik schade of als mijn telefoon gestolen is?

Gr,

Daffy1988
@ Daffy1988

Mijn excuses voor de zeer late reactie. Fijn dat het probleem is opgelost en dat je tevreden bent over de geboden service!

Ik adviseer je om even telefonisch contact op te nemen of een van onze T-Shop's te bezoeken, zodat we kunnen bekijken welke scherpe aanbieding we je kunnen doen.

Wanneer je in de toekomst een beroep wilt doen op je verzekering, dan kan je contact opnemen met ACE. Via onze website staat deze procedure ook beschreven. Mocht je hier vragen over hebben, dan kan je die natuurlijk altijd hier op het Forum stellen! 😉
Oke bedankt, het is helemaal duidelijk!
Fijn dat het bij jou aan de batterij lag, mijn S4 Mini is helaas richting reparatiecenter gegaan, andere batterij had geen effect evenals op de lader aansluiten. Valt ook elke keer uit en blijft in de loop van het opstarten en afsluiten zitten. Hoop dat ze hem kunnen maken want zit nu op mn oude mobiel zonder whatsapp (die blijk je niet op 2 telefoons tegelijk te kunnen hebben op 1 nummer. Heel irritant.

Reageer