Beantwoord

Samsung Galaxy S4 verbinden met Huawei E5577C mobile wifi

• 24 maart 2016
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

ik heb een huawei mobile wifi gekocht voor op mn laptop.
nu wil ik dat mijn man ook via mijn mobile wifi ook op internet kan komen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. mijn man heeft een Samsung Galaxy S4
icon

Beste antwoord door KoenM 25 maart 2016, 02:55

Hallo Agnes,

Welkom op het forum!

Heb je de Huawei inmiddels al werkend? Dus is je laptop al aangesloten op internet? Wanneer dat zo is en je de WiFi router reeds werkend hebt, dan kun je met de GSM hetzelfde doen als bij de laptop. Zoek bij de 'WiFi instellingen' naar de naam die je toegekend hebt tijdens de installatie. Kies deze en voer eventueel het wachtwoord in. Daarna zul je gewoon gebruik moeten kunnen maken van internet.

Als je nog niks geïnstalleerd hebt, dan raad ik je aan de gebruikershandleiding te volgen. Hierin staat precies beschreven hoe je te werk moet gaan.

Als je onverwacht toch nog vragen hebt, of het lukt niet, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Agnes,

Welkom op het forum!

Heb je de Huawei inmiddels al werkend? Dus is je laptop al aangesloten op internet? Wanneer dat zo is en je de WiFi router reeds werkend hebt, dan kun je met de GSM hetzelfde doen als bij de laptop. Zoek bij de 'WiFi instellingen' naar de naam die je toegekend hebt tijdens de installatie. Kies deze en voer eventueel het wachtwoord in. Daarna zul je gewoon gebruik moeten kunnen maken van internet.

Als je nog niks geïnstalleerd hebt, dan raad ik je aan de gebruikershandleiding te volgen. Hierin staat precies beschreven hoe je te werk moet gaan.

Als je onverwacht toch nog vragen hebt, of het lukt niet, let us know!

Reageer