Beantwoord

Samsung Galaxy S5 groene kleuren op display

• 21 februari 2017
  • 3 reacties
  • 546 Bekeken

Ik heb een Samsung s5 en ik krijg happeren groene kleuren te zien op mijn display. Ik kan het niet resetten, want die zegt tegen mij code invoeren. Ik weet niet welke code. Weet iemand dat. Bedankt alvast
icon

Beste antwoord door Skyrider 21 februari 2017, 21:00

Goedenavond genaida.

Je kunt ook op een andere manier je toestel naar fabrieksinstellingen terug zetten.

Probeer deze procedure eens:

Telefoon uit.
Volume Up + Home toets(Die grote op de voorkant) + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Dit opent het Recovery menu. (Dan kun je de knoppen loslaten)
Met de volume toetsen navigeren naar Factory Reset/Wipe Data
Bevestig met Home toets. (Kan zijn dat je de Aan/Uit toets moet gebruiken ipv Home)
Wacht...
Terug in het menu ook even naar Wipe Cache Partition. Bevestig. Wacht.
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.
De telefoon start opnieuw op.

Dan zou hij volledig gewist moeten zijn.

Bron < klik voor de bron.

Vergeet niet om een back-up te maken! klik hier voor om te lezen hoe je een back-up maakt.

Verder lijkt het wel of je toestel defect is. Als een fabrieks- reset niet werkt, zou ik je toestel ter reparatie aanbieden. Zie: t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie

Omdat je een samsung toestel hebt, moet je het direct via samsung doen: Samsung-toestel aanmelden

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond genaida.

Je kunt ook op een andere manier je toestel naar fabrieksinstellingen terug zetten.

Probeer deze procedure eens:

Telefoon uit.
Volume Up + Home toets(Die grote op de voorkant) + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Dit opent het Recovery menu. (Dan kun je de knoppen loslaten)
Met de volume toetsen navigeren naar Factory Reset/Wipe Data
Bevestig met Home toets. (Kan zijn dat je de Aan/Uit toets moet gebruiken ipv Home)
Wacht...
Terug in het menu ook even naar Wipe Cache Partition. Bevestig. Wacht.
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.
De telefoon start opnieuw op.

Dan zou hij volledig gewist moeten zijn.

Bron < klik voor de bron.

Vergeet niet om een back-up te maken! klik hier voor om te lezen hoe je een back-up maakt.

Verder lijkt het wel of je toestel defect is. Als een fabrieks- reset niet werkt, zou ik je toestel ter reparatie aanbieden. Zie: t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie

Omdat je een samsung toestel hebt, moet je het direct via samsung doen: Samsung-toestel aanmelden

Skyrider
Hoi
Ik heb het gedaan met de drie knopjes tegelijk ingedrukt houden totdat die groene poppetje verschijnt. En meer heb ik niet gedaan.
Toen ging die downlouden. En die zegt tegen mij don't turn off. Die heeft een dag geduurd.
Toen deed ik het mobiel aan en ik speelde candi crush en ik zie dat het niet 100% aan mijn wensen voldoet.
Toen heb ik dat automatisch helderheid vinkje weggelaten. Ik heb de helderheid wat lager ingesteld. En ik heb de spelletjes opgeslagen op een externe kaart. Nu zie ik de flitsende lichtjes niet meer. Ik hou het in de gaten.
Bedankt.
Genaida
Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Genaida.

Waar je in zat was "download mode", en die melding van niet uitzetten / herstarten is alleen van toepassing als je iets naar je toestel stuurt door gebruik te maken van software. Dit is een beetje technisch. Niet van toepassing voor jou :)

Verder heeft download mode letterlijk niks voor je gedaan. Ik ga er van uit dat je perrongeluk volume omlaag hebt ingedrukt in plaats van volume omhoog. (volume omlaag = download mode, volume omhoog = recovery mode).

Je kan in recovery mode fabrieksinstellingen terug zetten.

Nu herinner ik me wel dat "groene" kleuren normaal kan zijn bij (erg) donker/lage helderheid en zwarte kleur. Maar blij dat je geen problemen (tot zo ver) meer hebt. Hoor graag van je of dat later wel het geval zal zijn.

Skyrider

Reageer