Beantwoord

Samsung Galaxy S5 Mini start niet meer op

• 29 april 2017
  • 3 reacties
  • 1214 Bekeken

Hallo,

Ik heb een samsung galaxy s5 mini en hij start sinds gisteravond niet meer op. Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt. Hebben jullie tips voor mij?
icon

Beste antwoord door David 2 mei 2017, 16:59

Hey Eline,

Dat is flink balen! Heb je dit probleem nog steeds of zit er al wat vooruitgang in?

Heb je al een andere oplader en aansluiting geprobeerd om te controleren of het daar niet aan ligt? Als er nog geen teken van leven is, dan wil ik je aanraden om het toestel even aan een computer te hangen. Het zou dan namelijk wel kunnen werken en als het dan ook nog niet goed werkt, is er hopelijk nog enige herkenning, zodat je misschien nog een back-up kunt maken. Je toestel zal dan namelijk ter reparatie aangeboden moeten worden. Je kunt dit sowieso via ons direct regelen, maar anders kun je ook nog even langs een servicepunt van Samsung.

Laat je ons weten of het uiteindelijk toch opgelost is? We horen het graag! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Eline,

Dat is flink balen! Heb je dit probleem nog steeds of zit er al wat vooruitgang in?

Heb je al een andere oplader en aansluiting geprobeerd om te controleren of het daar niet aan ligt? Als er nog geen teken van leven is, dan wil ik je aanraden om het toestel even aan een computer te hangen. Het zou dan namelijk wel kunnen werken en als het dan ook nog niet goed werkt, is er hopelijk nog enige herkenning, zodat je misschien nog een back-up kunt maken. Je toestel zal dan namelijk ter reparatie aangeboden moeten worden. Je kunt dit sowieso via ons direct regelen, maar anders kun je ook nog even langs een servicepunt van Samsung.

Laat je ons weten of het uiteindelijk toch opgelost is? We horen het graag! 🙂
Er is in de tussentijd wel iets gebeurd...

Mijn telefoon ging zaterdagavond soms opeens weer uit en dan weer aan na de batterij even af te stoffen. Maar op een gegeven moment zat ik op het internet te kijken en mijn scherm krijgt langzaam allemaal horizontale strepen, hij deed niks meer en ik moest de oplader en de batterij uit de telefoon halen zodat het weg ging. Hij ging nu helemaal niet meer aan en nu doet hij nog steeds niks en zit ik zonder telefoon.
Reputatie 7
Badge +9
Staat je batterij bol (kan ook een klein beetje krom zijn) of zitten er blaasjes op? Zo ja, dan is je batterij kapot.
(Kun je ook testen door hem op tafel te leggen en rond te draaien. Draait hij een tijdje op een van de twee kanten, dan is het tijd voor een nieuwe.)

Een batterij gaat ongeveer 300 tot 500 laadcyclussen mee. Gemiddeld is dat zo'n anderhalf jaar.

Je hebt 6 maanden garantie op de batterij. Daarna kun je voor oudere toestellen als de S5 Mini zelf de batterij vervangen door er een te kopen, bijvoorbeeld bij GSMpunt. Zorg er wel voor dat je een officiële, originele batterij koopt.

Reageer