Beantwoord

Samsung Galaxy S5 Neo ruilen voor Samsung Galaxy S5

• 12 december 2015
  • 4 reacties
  • 320 Bekeken

Ik heb gisteren (vrijdag 11 december) een nieuwe telefoon bij mijn abbonement gekregen (samsung galaxy s5 neo) maar deze telefoon bevalt mij niet, ik had liever de normale samsung galaxy s5 gehad want ik lees en zie overal op het internet dat de samsung galaxy s5 meer kan zoals downloadbooster en vingerafdruk herkenning en infrarood besturing voor bijvoorbeeld televisies en beamers, dus mijn vraag is: kan ik deze telefoon inruilen voor een samsung galaxy s5?
icon

Beste antwoord door HarryMe 13 december 2015, 00:30

Hoi Wesley, ruilen in de winkel zal niet gaan, je hebt het toestel in gebruik genomen, het kan daarom niet meer als nieuw verkocht worden.

Zelf gebruik ik de S5 Neo naar volle tevredenheid en mis bovengenoemde zaken niet.
De downloadbooster is gewoon aanwezig hoor (zie screenshot).

Grt
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Wesley, ruilen in de winkel zal niet gaan, je hebt het toestel in gebruik genomen, het kan daarom niet meer als nieuw verkocht worden.

Zelf gebruik ik de S5 Neo naar volle tevredenheid en mis bovengenoemde zaken niet.
De downloadbooster is gewoon aanwezig hoor (zie screenshot).

Grt
Oke dankjewel voor het antwoorden maar ik mis de infrarood bediening wel want dat kon ik ook op mijn samsung galaxy s4 en dat vond ik wel handig en inderdaad is vingerafdruk herkenning wel leuk en handig om te hebben maar niet echt nodig maar nog een vraag: wat kan de samsung galaxy s5 neo meer dan de normale samsung galaxy s5
Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen,

http://www.galaxyclub.nl/2015/09/samsung-galaxy-s5-neo-versus-galaxy-s5-de-verschillen/

Als je op deze link klikt kom je meer te weten over de verschillen tussen de S5 en S5 Neo.
Dankuwel voor uw hulp

Reageer